Ca sa fii cineva trebuie sa renunti la tine!

Cam da! … Ca sa cresti intr-un domeniu, orice domeniu, cam trebuie sa renunti la tot ce tine de timpul tau liber si sa te dedici noii tale activitati!
Recent am participat la cateva interviuri, toate in domeniul vanzarilor si al publicitatii. Am fost selectata la mai multe, dar dintr-un motiv, pe care inca nu il cunosc, eu am ales sa raman la cel organizat de, sa-i spunem: firma X, la care acum particip la un training. Nu voi da multe detalii, pentru ca e precoce, dar tot ce pot spune este ca e într-adevăr in domeniul vanzarilor, un domeniu pe care il consider de viitor si care m-a prins din prima zi de training.

Momentan , ma aflu intr-un studiu intens, legat de produsele companiei, deoarece , marti am un test, si imi doresc enorm sa il iau si sa devin angajata aici.

Am cunoscut o parte din echipa si m-a fascinat lumea lor. Compania aceasta, compania X, asa cum am numit-o, are aproximativ 300 de angajati, care sunt foarte deschisi si receptivi la persoanele noi, dornici de a comunica si de a-si face noi cunostinte. Este un colectiv tanar in care vreau sa ma integrez. Pe „holul de tigara” te simti exact ca pe holurile caminelor studentesti, sau chiar pe holurile unei facultati. E o atmosfera incarcata cu energie si buna dispozitie, plusata de fumul de tigara ce da un aer de mister.

Un alt avantaj pe care eu il vad este locatia firmei : „la doi pasi” de facultatea mea (FJSC) .
Voi reveni cu detalii , cel mai probabil marti seara, dupa testul minunat si dupa ce imi voi afla „sentinta”!

sigpic18060_5

Lasă un răspuns

