Despre ură

„URĂ”… Acest cuvânt mic și aparent inofensiv este de fapt o stare. Este o stare care are ca principal scop măcinarea persoanei care ii pică drept prizonier/a. Apare pe nesimțite… Nici nu realizezi când începi să urăști. Motivele sunt diverse! Pot fi motive mici sau motive mari! Sinceră sa fiu nici măcar nu mai contează… sunt motive și atât!
Cunosc două persoane care au fost recent învăluite de ură ! Aș putea spune mai bine încătușate de ură…sună mai adevărat! Ura este ca o închisoare virtuală!
Așadar știu două persoane: una sunt eu și cealaltă este persoana X!
În cazul meu, ura a apărut fiind generată de acțiunile persoanei X! Având în vedere că am mai fost cuprinsă de acest sentiment și în trecut, am fost perfect conștientă de el și am încercat sa îl dau la o parte. Am ascultat muzică cu volumul la maximum…și a mers! Am băut vin…și a mers!:D   Am ieșit cu oameni dragi mie ….și a mers! Am încercat să văd tristețea din sufletul persoanei care îmi făcea rău…m-a consolat și m-a făcut să mă simt superioară și muuult mai fericită…și a mers! Am știut să ies din stare și să nu ofer răului tot rău. M-am temperat pentru prima dată și îmi este bine. Problemele cauzate de persoana X se vor rezolva, în schimb, persoana X va rămâne în starea de ură din care eu am reușit să ies. Ca să depășești această etapă, care inevitabil survine în viața ta trebuie sa fii puternic/ă. Să găsești un motiv pentru care să îți dorești să fii liniștit/ă și fericit/ă.
În cazul persoanei X, ura  se „hrănește „cu sufletul ei și ii ia cel mai de preț lucru. Cel mai trist este faptul că ea nu conștientizează acest lucru. Poate va realiza când va fi mult prea târziu….

Trecând peste, viața este mult prea frumoasă « are o frumusețe pe care o poți găsi în cele mai simple și mici lucruri » mult prea frumoasă ca să ți-o petreci urând și căutând metode de răzbunare.
Așadar dacă aveți în jurul vostru persoane care vă fac rău, priviți-le cu milă și atât! Înlăturați-le și evitați-le ! Înconjurați-vă de persoane cu suflet frumos. Învăța-ți să triați persoanele fără să vă temeți că ați putea rămâne singuri/e! Dacă aveți suficientă răbdare veți avea alături de voi oameni de calitate care să vă facă zilele mai senine.

Mare adevăr grăia „prietenul” meu Paulo Coelho când zicea:

„If you’re brave to say „Good bye!”, life will reward  you with a new „Hello! ” „

Lasă un răspuns

