Despre fericire

Imagine
Ahhh! Cat de frumos se simte fericirea!

Sa fii fericit, e o senzatie chiar mai intensa decat sa fii indragostit. Mai ales ca, de foarte mult timp, nu am mai simtit sentimentul pur de fericire! Nu am facut nimic deosebit sau mai diferit astazi decat ieri, si totusi sunt fericita! Mi-am inceput ziua cu un film foarte prost alt carui titlu nu m-am straduit sa il retin, apoi am mancat ceea ce am mancat si ieri si mi-am baut cafeau alaturi de „preasfanta” tigara (nimic neobișnuit deci) si cu toate astea , desi azi chiar nu a fost o zi insorita, pentru mine soarele a stralucit mai tare ca niciodata.
Am aflat aseara de la stiri ca diplomatul rus va fi totusi judecat pentru fapta sa…poate ca asta e motivul. Neah! :-j
Cred ca simplu fapt ca stau si ca nu am nimic de facut, avand in vedere ca in ultimul timp nu am avut deloc timp pentru mine, ma face fericita!
Aseare am decis sa imi astept iubitul cu o surpriza si sa ii pregatesc clatite cu cocos si ciocolata! Mi-au iesit delicioase si i-au placut mult. Cred ca, defapt, aseara a inceput starea mea de fericire.

Am descoperit ca fericirea nu vine atunci cand castigi la „loz in plic”( :)))) ) , sau cand primesti mostenire, de la o anumita „matusa Tamara”, o casa. Fericirea vine din lucruri mici, lucruri care uneori ni se par banale.

“After all, what is happiness? Love, they tell me. But love doesn’t bring and never has brought happiness. On the contrary, it’s a constant state of anxiety, a battlefield; it’s sleepless nights, asking ourselves all the time if we’re doing the right thing. Real love is composed of ecstasy and agony.”- P.Coelho

Lasă un răspuns

