Cine sunt?!

Imagine

Am momente în care  pur și simplu  stau și meditez asupra a ceea ce sunt….sau a ceea ce cred că sunt?!….sau, poate a ceea ce vreau să fiu?!…. Găsesc  de fiecare dată  același răspuns: „NU ȘTIU! „, un răspuns ce se aude mai răsunător decât oricare alt răspuns pe care l-aș căuta. Cu toate astea  stau în continuare și mă analizez….

Descopăr de fiecare dată că mă urăsc și mă iubesc cu aceeași intensitate , în același timp…

Aș schimba asta la mine, ba nu , aș schimba aia, dar parcă îmi place asta , dar îmi place și aia…vreau să fiu așa…ba nu, vreau să fiu altfel…vreau să mă schimb…ba nu , nu mai vrea să mă schimb…Sunt bine! …ba nu, Sunt rău! Mi-e rău și nu mai suport….mă chinuie…

Încep să cred  tot mai mult că  în mine sunt cel puțin două persoane:

*una e bună, alta e rea și gata să te doboare dacă o superi;

*una e simpatică, alta are țepi;

*una nu suportă pe nimeni, alta iubește pe toată lumea și vrea să fie iubită;

*una e gata oricând să dea o mână de ajutor, alta nici nu vrea să audă de așa ceva;

*una vrea să fie singură, alta vrea să fie adorată și integrată;

*una e puternică, alta e cea mai slabă din câte s-au întâlnit;

*una te doboară și te impresionează doar cu o privire și un cuvânt, alta cedează și plânge când este pusă  în situații în care trebuie să impresioneze;

*una are o voce dulce ca mierea, alta țipă și se crizează ,când ceva nu îi convine

………………………………………………………………………………………………………………………………..

Sunt personalitățile mele, ce mă însoțesc zi de zi și mă fac să îmi pierd mințile cu fiecare secundă ce trece, cu fiecare situația nouă în care o ALTĂ  față a mea  iese la suprafață.

Cineva spunea : Ce greu e să fiu eu!… Acum eu vin și zic : Mă omoară , încet, să fiu eu!

Cu toate astea, sunt persoane care  ÎNCĂ  (și spun „încă” pentru că mai devreme sau mai târziu vor ceda și ei psihic, cum au mai cedat și alții :))) ) sunt lipite de mine : iubitul meu (pe care îl admir în secret pentru că mă suportă , de un an și 5 luni, deja colegii mei de grupă  care , nu știu dacă se prefac , sau chiar mă plac, dar cărora le mulțumesc că m-au încurajat astăzi după dezastrul pe care , singură, l-am provocat ,la ITC :), Deea, care mă suportă și rămâne calmă chiar și atunci când, din senin, încep și urlu la ea ca o disperată :”>, sora mea, care mi-a zis recent că îi este dor să mai țip la ea și să ne mai păruim puțin <3<3 Trăiesc cu speranța că va veni o zi și că „vocile ” din capul meu și „oamenii” din mine vor renunța și cea mai puternică și frumoasă „față „a mea se va arăta și va persista. Sau,  măcar că oamenii dragi mie vor avea în continuare răbdare și tărie!

🙂

6 gânduri despre “Cine sunt?!

  1. Buna, nu te cunosc, insa din ceea ce ai scris aici pot doar sa iti spun o calitate pe care am dedus-o : iti pui intrebari despre tine. Stii cati oameni fac asta? Putini. Asa ca astazi fii recunoscatoare macar pentru acest lucru.

Lasă un răspuns

