Îmi doresc să simt din nou Crăciunul…

Au apărut deja primele semne ale venirii sărbătorilor de iarnă.  În încercarea mea inutilă de a intra în spiritul Crăciunului, am mers la Universitate să văd cum se aprind luminile. La 19:00 am fost acolo, așa cum trebuia, dar fiind prea ocupată să mă uit pe jos că nu cumva să calc într-una din multe gropi umplute cu apă, am ratat momentul în care s-au aprins. :)))

De ani buni încerc să îmi amintesc de ce obișnuiam să iubesc Crăciunul, în copilărie. Inutil !…Oricât aș încerca, nu reușesc. Nu reușesc să mai am aceiași bucurie pe care o aveam, copil fiind. Când eram mică știam ce aștept: să ningă, să vină Moșul, să mananac bunătățile pregătite de mama și mai ales să merg la colindat!

Acum e diferit! Mama nu mai este lângă mine, ci la sute de kilometri depărtare. La fel și sora mea, cu care mergeam la colindat. Ninsorile vin abia în ianuarie când deja e fără rost. Parcă nimic nu mai este așa cum trebuie să fie și cum era odată! 😦

Cum Dumnezeu să impodobesti bradul când afară e soare??? Ar fi absurd să vezi cum sclipesc globurile în lumina soarelui…

Încă aștept să vină acea iarnă în care vechile amintiri și simțăminte să revină…

Asta îmi doresc de Crăciunul aceasta : Să mai simt măcar o dată bucuria sărbătorilor! 🙂

Imagine

sigpic18060_5

2 gânduri despre “Îmi doresc să simt din nou Crăciunul…

Lasă un răspuns

