Un motiv genial de bun pentru a fi fericită!

Am țipat de fericire! ❤
E simplu! Recent am scris un articol pentru Ghidul Miresei și astfel am aplicat pentru un post de intern. Ieri am așteptat toată ziua cu sufletul la gură  în speranța ca voi primi un răspuns,dar nu am primit! Însă,acum 5 secunde când mi-am verifica mailul am găsit asta :
„Buna Adriana,

Bine ai venit in echipa nostra de interni, ne vom auzi zilele acestea pentru mai multe detalii. Sunt convinsa ca va fi o experienta frumoasa, ca vom face treaba buna.

O zi frumoasa!”

Sunt cea mai fericita ființă de pe pământ! \:D/

safe_image

Lasă un răspuns

