Nicăieri nu-i mai bine decat acasă !

Am ajuns acasă încă de ieri seară dar, am fost atât de ocupată să sorb cu nesaț din atmosfera după care atât de mult am tânjit încât, am lăsat scrisul pentru azi. Mi-a fost dor până și de mirosul de om bătrân, care m-a întâmpinat la primul etaj, până și de vecina veșnic curioasă, care iese la fiecare pas pe care îl aude, să te salute , până și de pisica scării,de la etajul doi (este etajul ei preferat pentru că un domn de la acest etaj o hrănește mereu cu peste prăjit)- e pescar! ), care adoră să te încurce atunci când urci, dar mai ales de apartamentul 12…casa mea cea dulce și de ușa care s-a deschis înainte ca eu să bat, din motiv că sora mea mi-a auzit pașii.

Drumul a fost unul liniștit! Autostrada ne-a întâmpinat supusă, fără vânt puternic sau rafale de zăpadă.

Imagine

M-am bucurat de călătorie căci știam că drumul acela mă duce acasă.

Aseară sora mea mai mică s-a comportat ca un copilaș mic, care și-a așteptat cu drag părinții și a ținut neapărat, și bineînțeles că a și reușit, să doarmă cu noi în pat ! :))) Bineînțeles că toată noaptea  eu, ca o soră și iubită grijulie, am pendulat între a-i înveli ba pe unul, ba pe altul! Oribilă parte! 🙂

Ca să fie seara completă, am început să dansăm în pat pentru simplu motiv că sora mea are un playlist foarte bogat în telefon!
E bine acasa!  😀

sigpic18060_5

3 gânduri despre “Nicăieri nu-i mai bine decat acasă !

Lasă un răspuns

