Cel mai frumos Crăciun!

Am reușit să simt din nou venirea sărbătorilor de iarnă! 🙂
Acum că sunt acasă, după atât de mult timp, febra pregătirilor, pentru masă, pentru casă, împodobirea celo doi brazi…exact, doi brazi frumoși!:)) , m-a cuprins si pe mine. L-am împodobit ieri pe al vecinei împreună cu fiul lor de 8 ani, Dragoș, pe care aproape că l-am crescut eu și sora mea, iar azi l-am împodobit pe al nostru.
De la ” marea impodobeala ” nu au lipsit Andra și colindele ei. Am o plăcere nebună să o ascult pe Andra cântând colinde , iarnă de iarnă.
Pentru a completa ziua am zis că e musai să ascultăm, așa, de dragul glumelor, și o melodie de-a lui Fuego! :)))
Neapărat , ca în fiecare an, am început să mă cert cu sora mea , ba că un beculeț e prea sus, ba că beteala a căzut mai nu știu cum, ba că am reușit eu să rup instalația :”> :)).
Anul acesta am hotărât că bradul va fi împodobit doar cu roșu.

1

Și a ieșit superb! Nu pentru că am fi noi niște decoratori geniali, ci pentru că a fost împodobit cu sufletul.
Am împachetat frumos cadourile și nu am mai avut răbdare să vină noaptea pentru a le pune sub brad, ci le-am pus chiar acum. Am stabilit însă că nici unul dintre noi nu se va uita în punguța destinată lui, până mâine dimineață.
Mai avem de făcut salata tradițională, lucru spre care mă îndrept acum, iar deseară am decis că vom ieși să ne plimbăm, eu cu iubitul meu ,cu sora mea și cu iubitul ei.
Moșul deja mi-a adus cel mai frumos cadou…simt din nou spiritul Crăciunului! ❤

Sărbători de poveste vă doresc! :***

2 gânduri despre “Cel mai frumos Crăciun!

Lasă un răspuns

