La revedere 2012 , bine ai venit 2013 ! :)

Parcă nici măcar nu a fost…așa a trecut anul 2012 pentru mine! A trecut iute ca fulgerul, dar încărcat de evenimente, mai mult sau mai puțin frumoase, dar importante.

Cei mai importanți, pentru mine, au fost și vor rămâne prietenii. Am cunoscut oameni frumoși,am trăit alături de ei momente frumoase, momente pe care am avut grijă să le imortalizez într-un colaj, care să reflecte ce a însemnat anul 2012 pentru mine.

Imagine

Pentru noul an mi-am propus multe, unele sunt idealuri mari și aproape imposibile, dar acest lucru le face frumoase și provocatoare. Și cum dorințele nu trebuie a fi divulgate ,dacă ne dorim ca ele să se împlinească, le voi păstra secret pentru moment.

O scurta recapitulare a anului 2012 :

cea mai mare realizare : am fost admisă la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării a Universității din București;

un vis împlinit: m-am mutat cu iubitul meu;

un obstacol depășit: teama de interviuri;

un lucru pe care doream sa îl fac: am renunțat la fumat;

un defect șters cu buretele: egoismul.

Sper ca 2013 să ne aducă tuturor niște suflete mai frumoase și niște  minți mai luminate! 
La mulți ani! 

Imagine

sigpic18060_5

3 gânduri despre “La revedere 2012 , bine ai venit 2013 ! :)

Lasă un răspuns

