Naştere şi renaştere

11


Vă mai aduceți aminte cum eram, cu toții, atunci când eram mici? Trăiam în sânul familiilor noastre și credeam că nimeni și nimic nu ne va scoate de acolo și că scopul nostru în viață este să menținem starea aia de siguranță și confort.
În copilărie, stăteam de multe ori și mă gândeam cum de este posibil, oare, ca cineva să fie capabil să-și părăsească casa și familia, pentru a pleca să studieze/să lucreze sau mai rău, pentru a le înlocui cu unele noi… În căpşorul meu mic și din naivitatea care mă caracteriza, faptul că cineva decidea să se căsătorească și să își întemeieze o nouă familie era cea mai pură formă de trădare și nerespectare a vechii familii.

Anii au trecut, naivitatea mea s-a transformat în ambiție (aveam să aflu mai târziu că ambiția este factorul principal, combustibilul care îi determină pe tineri să își părăsească căminul și să își ia viață în propriile mâine), ambiție care m-a făcut să îmi las casa și confortul, pe care atât de mult îl adoram, pentru a începe să îmi schițez viitorul. Cu pași mici, dar siguri…

Între ambiția mea de a fi cineva, și dorința de a avea pe cineva alături de mine, m-am mutat cu iubitul meu… așadar am găsit un nou cămin, alături de o nouă familie. După 8 luni, petrecute în noua familie, dorința de a conserva starea de confort și siguranță, pe care le simt, a revenit . Acum mă aflu la depărtare de noua mea casă și de familia pe care o am și simt aceeași panică pe care am simțit-o atunci când am părăsit pentru prima data , prima mea familie.

Stând aseară în pat (am insomnie de fiecare dată când schimb patul) mă gândeam că omueste construit pentru a se naște de două ori… O dată în sânul familiei alcătuite din mama, tata și surori/ frați, și a doua oară în familia alcătuită din ea/el, soțul/soția și copilul/copii.
Așa că, trebuie să fim receptivi la orice ne dă viața, să primim orice eveniment ca pe ceva ce este menit să se întâmple, căci doar așa putem să supraviețuim într-o lume în care lucrurile devin normale în măsura în care noi le acceptăm! 🙂

sigpic18060_5

Un gând despre “Naştere şi renaştere

Lasă un răspuns

