Mentalistul din Cismigiu

Absenta mea de pe wordpress nu se datoreaza doar venirii primaverii. Dorinta de a ma implica in cat mai multe proiecte si incercarile mele de a ma dezvolta pe plan profesional sunt de vina.

Intr-un mod paradoxal, venirea primaverii imi aduce mai multa energie decat orice alt anotimp. Soarele pe care il simti pe fata intr-o zi insorita de primavara nu poate fi echivalentul a nimic. Nimic nu poate fi mai bun si mai frumos decat sa te plimbi prin parc, sa simti adierea usor calduta a vantului prietenos de primavara, sa te incarci cu energia pe care copii, care se joaca, o emana, sa iti bucuri privirea cu animalute micute si dragute si sa admiri ghioceii plapanzi si proaspat iesiti in lume.

ImagineImagineImagine

Astazi am profitat din plin de ziua frumoasa de care am avut parte. Am uitat ca in week-end lucrez cate sase ore pe zi! Am uitat ca am de scris 3 articole pe zi, pentru site-ul la care scriu (apropo, vizitati www.ciao.ro, caci o sa gasiti de toate, pentru toti, dar mai ales articole de calitate)! Am uitat ca in biroul meu cartile stau sa explodeze si ca trebuie sa imi fac curat in camera! Am uitat de tot si am decis sa ma bucur de primavara.

Stand pe banca si vorbind cu doi oameni frumosi, am fost abordati de un tip, George Mihai pe numele lui, care ne-a cerut o moneda. Am decis sa ii ofer eu, intrebandu-l. mai in gluma mai in serios, daca are de gand sa participe la „Romanii au talent” si daca noi suntem cobaii lui! Mi-a zis ca in doi ani o sa il vedem la Pro si ca o sa ne arate putin din ce va face atunci.

I-am dat moneda si el m-a rugat sa o semnez pe ambele parti, pentru a o recunoaste. Evident ca am semnat cu initialele „M” si „A”, initialele a doua persoane dragi mie: iubitul meu si…ei bine, si EU :D. Revenind… i-am dat moneda si el a indoit-o chiar in fata mea! Wtf?! 😐

Am verificat sa nu fie dat cu nu stiu ce substanta, pe mana, care sa indoaie metale, sau sa nu detina vreun inel…si totul a parut in regula.  L-am rugat sa ne zica cum a facut , dar a refuzat categoric, asa cum era de asteptat.

Intotdeauna mi-am dorit sa iau parte la un numar de mentalism si pana o sa mi-l faca Gog, a fost bun si George Mihai. :)))

sigpic18060_5

Lasă un răspuns

