Proiect: „Saptamana ALT+Feel”

Ei bine, iata ca se va materializa in sfarsit proiectul „Saptamana ALT+Feel”, un proiect pe care il gandesc de aproape jumatate de an, dar pe care inca nu am avut timp si energie sa il pun in aplicare. Acum am timp berechet si intentionez sa profit de el pentru a ma ocupa de acest proiect.

ibdbgJ9VKEuBBX
Despre ce este vorba ?

Proiectul acesta este despre mine. Eu, in diverse situatii, eu, in diverse alte forme ale mele. Imi propun ca de la o saptamana la  alta  sa fac lucruri noi, mai mult sau mai putin traznite, lucruri iesite din tipar, sau nu, lucruri pe care nu as indrazni in mod normal sa le fac sau lucruri care imi vor testa anumite caracteristici.

Cum ?

Voi incepe in fiecare luni sa imi pun in aplicare planul pentru saptamana respectiva (exemplu stupid: sa vorbesc doar in limba  rusa toata saptamana; asta e ceva ce in mod normal nu as face. ), iar duminica voi reveni pe blog detaliind cum a fost, cum au reactionat oamenii, cum m-am simtit eu.

De ce numele „Saptamana ALT+Feel” ?

Pentru ca in fond asta va fi. Fiecare saptamana va fi diferita, dar si trairile mele vor fi diferite. In fiecare saptamana voi fi ” ALT+Feel” . 😀

Va fi mister ?

Oooo, DA! Clar va fi mister. In primul rand nu voi da detalii legate de o saptamana care va urma. Iar in al doilea rand, nimeni din cei pe care nu ii cunosc nu vor sti in care saptamana voi fi intr-un fel anume! ( alt exemplu: voi avea cu siguranta, printre saptamani, una in care NU voi refuza ABSOLUT nimic. Cum ar fi daca lumea ar sti si ar profita de asta? Nasol pentru mine! :)) )

Ce sper sa obtin prin asta ?

In primul rand vreau sa incerc lucruri noi. In al doilea rand vreau sa ma „testez”, sa imi fortez limitele, sa ies din rutina de a fi eu (cam impropriu spus, deoarece viata mea nu e nicidecum plictisitoare).

Cand voi incepe propriu-zis proiectul ?

Luni, 29 aprilie 2013.  Vor fi niste reguli si eu le voi respecta. Duminica viitoare ( 5 mai 2013) voi posta primul articol legat de acest proiect.

*** REGULI ***:

1. Nu voi avea saptamana de pauza. Va fi un proiect continuu, ” cu contract pe perioada nedeterminata” .

2. Voi posta articolele legate de asta in fiecare duminica, pana la ora 22:00. Daca se va intampla o data sa nu postez, inseamna ca ceva grav mi s-a intamplat :)))).

3. Proiectul este unul inspirational. Chiar va sfatuiesc sa incercati si sa preluati proiectul, cu o singura rugaminte: sa precizati ca eu sunt sursa, iar numelui meu sa ii dati link la proiectul de pe blogul meu. Asa mi se pare corect! 🙂

4. Voi accepta sugestii. Le voi introduce in proiect daca sunt interesante si nu sunt depasite.

5. O sa incerc sa vin si cu dovezi (poze, filmulete), atat cat va fi posibil.

IDEI

Doamne cat de tare ma mananca limba sa va  zic ce idei fabuloase am. Dar ma abtin. Surprizele sunt frumoase si (din pacate) ele atrag cel mai tare. Asa ca „tineti aproape” si veti vedea ce idei am ! 😀

Zi superba sa aveti! :*

3 gânduri despre “Proiect: „Saptamana ALT+Feel”

Lasă un răspuns

