(P) Cea mai sigura metoda de a lua permisul din prima incercare

154_9516b1d281e7d42c522bb43c4764b50bIn momentul in care ai implinit varsta de 18 ani si ti-ai serbat majoratul, nici nu se termina petrecerea bine ca te si gandesti la cum o sa fii cel mai tare din parcare, in masina primita cadou de la parinti, sau ca va veni momentul in care jobul mult dorit iti va solicita permis auto. Dar nu e chiar atat de simplu.

Pentru a ajunge sa fii sofer trebuie mai intai sa treci de testul cu cele 26 de intrebari. Testul care ii sperie pe multi si care ne face sa ne gandim de doua ori inainte de a ne apuca de scoala de soferi. Intrebarile de genul : „-Oare cand o sa retin atatea informatii?” sau „-Daca uit exact ce imi pica la examen?”, sunt dintre cele mai intalnite in mintile tinerilor viitori soferi.

Pentru a fi sigur ca nu le cheltuiesti banii alor tai inutil si nu faci scoala degeaba, site-ul permis de conducere.ro vine in ajutorul tau.

Pe site gasesti chestionare, cursul de legislatie  , informatii utile , cum ar fi taxa auto pe 2013 sau alte sfaturi pentru soferi, codul rutier , totul despre indicatoarele rutiere dar si o lista cu cele mai bune scoli de soferi din orice oras.

Chestionarele vin in ajutorul tau, oferindu-ti „mura-n gura” intrebarile de la examen explicate.  La sfarsitul fiecarui chestionar parcurs sunt afisate raspunsurile corecte si cele selectate de tine. In cazul in care ai raspuns gresit, sistemul ofera si explicatia pentru varianta corecta. Ce poti sa iti doresti mai mult de atat? 🙂

Cursul de legislatie rutiera este usor de parcurs si se adreseaza atat celor care dau prima data examenul cat si celor care din lipsa materialelor potrivite nu au promovat sala la prima incercare. Prin continutul sau, acest curs te va invata nu doar sa promovezi examenul teoretic ci si dupa acesta, te va ajuta sa fi un sofer foarte bun.

Sfaturile utile acopera probleme dintre cele mai diverse, cum ar fi o protectie eficienta a masinii tale, impotriva furtului, pregatirea masinii pentru primavara, dar si sfaturi „de suflet”, cu ar fi acesta de aici (Nu va zic despre ce este vorba. Fiti curiosi si intrati pe site pentru a vedea cate lucruri minunate gasiti.)

Si pentru ca ne dorim cu totii sa impartasim cu cineva starile de neliniste generate de un examen sau un prag atat de important din viata noastra, precum permisul de conducere, permis-de-conducere.ro va pune la dispozitie si un forum pentru incepatori. Puteti sa intrebati, sa raspundeti sau pur si simplu sa impartasiti cu ceilalti lucruri legate de procesul prin care treceti. Discutiile sunt impartite in functie de subiect, astfel incat, in momentul in care ai nelamuriri cu privire la ceva, sa mergi si sa vezi doar discutiile pe tema respectiva.

Si pentru ca am deja 20 de ani si este momentul sa fac rost de un permis de conducere al meu, am intrat si eu pe site. Am parcurs deja toate sfaturile pentru viitorii soferi, pentru ca nu vreau sa fiu luata pe nepregatite de statutul de sofer. Site-ul mi-a permis sa navighez usor si sa gasesc raspuns la orice intrebare am avut. De asemenea, am vrut sa ma distrez si sa vad cat as lua la examen in acest moment, inainte de a fi invatat, asa ca am parcurs un chestionar online .

Cand am vazut anuntul : „Atentie! Incepe examenul”, am simtit un nod in gat si emotia pe care probabil o voi simti si cand voi face asta pe bune. Rezultatul:

Ai atins numarul maxim de greseli permise la examen

Of, nu! Ai fost declarat RESPINS la examenul de teorie 😦

Nu dispera, avem o solutie. Iti recomandam sa urmezi cursul de legislatie rutiera.

E clar! :)))) Fara cursul de rutiera si chestionarele de la permis-de-conducere.ro, nu o sa am nicio sansa. Dar a fost amuzant sa incerc. Si chiar daca nu a fost real testul, si nu am pierdut niste bani pe scoala, doar ca sa nu iau permisul, tot m-a durut sufletul ca l-am picat. Deci, trebuie sa fie foarte greu pentru cei care invata si platesc scoala, dar pica examenul.

Sfatul meu este sa va imprieteniti cu permis-de-conducere.ro , sa cititi bine legislatia, sa faceti cat mai multe chestionare si sa aveti curaj. Cu munca, perseverenta si site-ul recomandat sigur o sa luati carnetul din prima incercare!

Succes tuturor !

18 gânduri despre “(P) Cea mai sigura metoda de a lua permisul din prima incercare

    • Din pacate, nu! Momentan fac practica la un site care imi cere sa nu scriu cu diacritice. De acolo, m-am „lenevit”si am inceput sa scriu fara diacritice si aici.
      In plus, ca o ironie a sortii, nici tu nu ti-ai scris comentariul cu diacritice. Deci, data viitoare cand mai tragi la raspundere pe cineva, asigura-te ca macar tu scrii cu ele! 😀

      PS: Chiar nu poti sa iti incepi fraza cu majuscula (= litera mare 😉 )?!?????!!!!

  1. Am mai primit, tot in aceasta seara, o „plangere”, de data aceasta de la o veche prietena, in care mi se solicita sa scriu cu diacritice, pentru ca ar arata mai profi blogul, in acest fel. Promit solemn ca in momentul in care voi prinde putin timp liber, cel mai probabil luni, voi relua articolele si le voi pune diacritice! Multumesc pentru sfaturi! 🙂

    • Personal mi se pare aiurea sa pierzi timp pana cauti diacriticele la fiecare cuvant pana te obisnuiesti cu ele doar ca sa faci pe plac unora. Fiecare scrie cum doreste, si daca cuiva nu-i place, nu-l obliga nimeni sa citeasca. Cand o sa scrii cu diacritice o sa se gaseasca alte critici la adresa ta asa ca n-o s-o scoti la capat niciodata. Nu o sa poti multumi pe toata lumea!

  2. Cunosc un instructor foarte bun si calm in Bucuresti.
    Pentru cine e interesat ma poate suna la 0757867671 sau imi poate trimite un mesaj.

  3. Pana la urma am trecut de examene,la prima incercare(sala)nu am luat,ci la a doua…am picat la proba practica. Apoi am mai dat de doua ori proba teoretica si nu am luat. Am dat si a patra oara sala,am fost admisa apoi am dat iar proba practica si am luat. In sfarsit! 🙂

  4. Scoala de soferi Suceava

    http://www.happydrivers.ro

    Şcoala de şoferi HAPPY DRIVERS Suceava este reprezentată de o echipă tânără dar cu experienţă, fiind gata să vină în sprijinul dumneavostră pentru obţinerea permisului de conducere, categoria B.
    Punem la dispoziţia dvs. un parc de autoturisme noi şi sală de legislaţie dotată cu materiale didactice moderne (reţea de calculatoare, ecran de proiecţie, machetă stradală, planşe cu indicatoare rutiere, etc.).
    tel : 0758940910

  5. Free Japan

    This is a wonderful news regarding bloggers. It opens admission to a huge spectrum of individuals who are finding an establishment to express their inquiries. With your theme, I could gain the visibility We are having at this moment. Thanks just for th…

  6. I am sure this post has touched all the internet people, its really really nice post on building up new web site. fegcdkbkfdde

  7. Salut…..de ceva timp învat pe saturate😉…….si fac 25-26 din toate chestionarele😁……de pe acest site si de pe altul,din carte,de oriunde cred eu ca pot invata……ce spuneti? Ce părere aveti,voi lua? Am ceva emotii gandindu- ma mereu” daca la examen vor fi altfel întrebările,daca va fii mai greu😢👀??!!”….

Lasă un răspuns

