“Saptamana ALT+Feel” : Saptamana 3

SAPTAMANA  FARA SARUT

 Asa cum stiti, sau cum veti afla in continuare, sunt intr-o relatie de aproximativ 2 ani si 2 saptamani! 😀 Locuiesc cu prietenul meu si sarutul devenise deja o forma de „Ce mai faci?”, sau „Hey, te vad si sunt atent la tine! „, sau cel putin asa simteam eu. Din lipsa de idei pentru proiect, datorata sesiunii (lucrul care m-a si impiedicat sa postez Saptamana 3) m-am gandit la cum ar fi daca timp de o saptamana nu ne-am saruta deloc. Ar fi ciudat? Ar fi banal?

550px-French-Kiss-Step-10-horz

Nu a fost nici ciudat, nici banal… la inceput. Insa cu cat zilele treceau, ma simteam de parca as fi locuit cu fratele meu. Imi era atat de sete de un sarut incat am fost foarte aproape sa stric Saptamana 3.

Am descoperit ca imi doresc sa il sarut cand sunt fericita, cand sunt trista, cand mi-e foame, cand mi-e sete… tot timpul!

Prin sarut ii impartasesc faptul ca il iubesc sau ca sunt suparata pe el (caz in care nu il las sa ma sarute, sau il sarut usor crispata). Sarutul este o forma de comunicare esentiala intre parteneri.

Cand ai dubii sau te simti neglijat, un sarut vine ca o boare de aer rece, intr-o zi torida de vara. El calmeaza, vindeca si linisteste.

Luni: I-am propus ideea proiectului meu. La inceput nu a fost de acord. E un mare pupacios si m-a intrebat ce mi-a venit. I-am zis ca ar fi ceva nou si ca nu are cum sa ne dauneze. I-am mai spus si ca vom aprecia, din nou, la intensitatea maxima gustul fiecarui sarut. A acceptat!

Marti: Ne-am trezit si NU ne-am sarutat. A fost ciudat. Ne-am uitat unul la celalat si am inceput sa radem. Trecuse doar o zi si noi muream de pofta de a ne saruta. M-a pupat in schimb pe frunte. A fost dragut. Dar nu se compara cu un sarut matinal, plin de „Ce bine e sa ma trezesc langa tine”.

Miercuri: A fost o zi simpla. Ne-am jucat biliard impreuna pe tableta si era sa il sarut de doua ori. O data pentru ca pierdusem si el m-a luat in brate ca sa ma consoleze, si o data pentru ca am castigat si voiam sa il consolez eu pe el. Nu l-am sarutat. M-am gandit : „De unde naiba imi vin astfel de idei pentru proiect? „

Joi: Am avut examen si a fost urat. Cand am ajuns acasa am simtit nevoia sa stau in bratele lui, dar nu am putut sa il sarut. Eram prea suparata din cauza examenului. A fost singura zi in care m-am bucurat ca exista proiectul. Nu trebuia sa ii dau explicatii pentru ca nu vreau sa il sarut. Dar in cateva ore, supararea a trecut si am vrut din nou sa il sarut. Atunci am blestemat din nou proiectul! :)))

Vineri: Aproape i-am atins buzele cand dormea. Am fost la 1 cm de a strica ideea proiectului. Dar mi-am zis : „Mai am 3 zile si gata. O sa il smotocesc bine de tot dupa asta”. Deja ma intrebam ce gust mai au buzele lui si daca mai stiu sa sarut. (La sfarsitul saptamanii am realizat ca sarutul e ca mersul pe bicicleta. Iti ia mult pana il inveti, dar nu il mai uiti niciodata.)

Sambata: Am mers la nunta unor prieteni . (Le urez casa de piatra si sa fie fericiti.). Au avut un fotograf tare, care s-a hotarat la un moment dat sa ne faca o poza. „Sarut-o! Sarut-o! „, striga el . Ne-am uitat unul la celalalt si am ras. M-a sarutat… pe frunte, bineinteles. O sa va arat poza, cand o voi primi.

* Duminica: L-am rugat sa astepte pana la 00:00, sa fie saptamana full. Nu a mai rezistat. Oricum duminica e zi de postare a articolului si proiectul tine pana sambata. Ne-am sarutat si a fost minunat. L-am simtit din nou a fi al meu si doar al meu. Am simtit si fluturasi… frumos premiu, avand in vedere ca dupa 2 ani de relatie e greu sa mai simti fluturasi. A meritat asteptarea, iar rezultatul a fost cel dorit de mine: SA REAPRECIEM VALOAREA SARUTULUI SI SA NU MAI FIE CEVA MECANIC. NICI MACAR ATUNCI CAND VINE DE LA MUNCA SI MA SARUTA. ORICE SARUT E SPECIAL ACUM!

Ce am invatat ?

Ca prin sarut comunicam, ca fiecare sarut este special si ca din cand in cand o mica pauza de la lucrurile obisnuite si normale face bine si produce o schimbare la nivelul perceptiei. Va recomand o saptama fara sarut. Dupa asta, veti invata sa apreciati din nou fiecare sarut si veti realiza ce inseamna sa pierzi ceva ce credeai ca va fi acolo pentru ca asa trebuie sa fie.

11 gânduri despre ““Saptamana ALT+Feel” : Saptamana 3

  1. Felicitari pentru acest tip de proiect. Chiar daca saptamana nu ti-a fost pigmentata de dulceata saruturilor te felicit ca ai respectat”sarcina saptamanii” . Imi place proiectul tau si sigur voi prelua o tema pentru familia mea .

Lasă un răspuns

