Proiect: „Recomandarile de vineri”

Word have fun

Pentru ca este vacanta si pentru ca am ceva mai mult timp la dispozitie (dar si pentru ca de cand mi-am retusat blogul, m-am indragostit de el ) mi-am propus sa incep un proiect nou.

Proiectul „Recomandarile de vineri” se vrea a fi acel lucru util, care sa te ajute sa ai parte de un week-end reusit indiferent daca e vacanta sau nu.

Proiectul va contine cinci sectiuni, in ordinea urmatoare:

1-vert

1. FILM

Aceasta sectiune va prezenta un film pe care il recomand pentru week-end. Fie ca este o comedie, un thriller sau o drama, filmul va fi numai bun de savurat in week-end. Voi da detalii despre el, despre actorii pe care ii are, nota lui si alte lucruri relevante pentru alegerea lui (eventual trailer).

filme

2. DIY

Aici voi prezenta lucruri dragute pe care le poti face chiar acasa, cu cateva materiale si doua maini dibace. Cred ca week-endul este cel mai potrivit moment pentru Do It Yourself. 🙂

3. RETETA CULINARA

Week-endul e numai bun pentru a gati. Mai ales daca esti pasionat de gatit si astepti cu nerabdare sa ai  putin timp pentru asta. Voi propune cate o reteta in fiecare vineri, reteta pe care am incercat-o chiar eu sau care mi-a atras atentia.

Print

4. BLOG/SITE

Ceva ce am citit cu placere si cred ca merita citit si de altii ! 😉

blog-magazin-online

5. CEVA INTERESANT

Aceasta sectiune generala imi va permite sa impartasesc cu voi ceva care mie mi-a atras atentia. Poate fi un loc pe care il recomand, un filmulet amuzant, niste poze ciudate/amuzante/nemaintalnite sau idei amuzante/traznite, s.a.m.d.

Sper sa va placa, dar mai ales sa va fie de folos si eventual sa imi trimiteti chiar voi sugestii.

🙂

sigpic18060_5

4 gânduri despre “Proiect: „Recomandarile de vineri”

Lasă un răspuns

