“Saptamana ALT+Feel” : Saptamana 4

SAPTAMANA FARA DROGURI

O saptamana fara droguri, o saptamana in care am simtit in mod real, ancorata in lumea in care traiesc, fara a apela la metode de a-mi ignora problemele.

happy-pills-istock_000001056304medium

Sunt om si, ca orice om, am vicii si ma folosesc de „droguri” pentru a-mi abate atentia de la probleme si pentru a evita sa le infrunt.

Drogurile mele nu sunt ilegale, cel putin nu inca. Prin droguri ma refer la tigari (la astea nu am renuntat pentru ca nu am putut), si la cele la care am renuntat: Facebook, blogul meu si concursurile de pe BlogAwards.

De ce spun ca sunt niste droguri pentru mine?

In primul rand, Facebook a devenit ca aerul. Nu am mai folosit messenger sau Skype de acum un secol. Saptamana asta am fost nevoita sa intru pe mess si mi se parea ceva antic. Pe Facebook imi gasesc joburi, aflu ce mai fac oamenii pe care ii cunosc, unde e urmatoarea petrecere, ce film e mai tare s.a.m.d.

Blogul meu a devenit parte din mine de cand cu cele doua proiecte, Recomandarile de vineri si acest proiect , dar mai ales de cand particip la concursurile de pe BlogAwards, unde sunt fericita sa anunt ca am castigat de doua ori locul intai si inca un premiu, pe locul 2. Urmeaza sa scriu despre asta cand ma voi intoarce in Bucuresti, pentru a va arata si premiile.

Am devenit obsedata de concursurile astea. Ador competitia si ma hranesc spiritual cu fiecare castig, mai ales ca eu nu joc niciodata doar de dragul de a juca. Intotdeauna am jucat ca sa castig.

Luni: Trebuia sa ies din Bucuresti. Fara Fb si fara concursurile la care participam cu blogul, as fi innebunit daca nu imi umpleam timpul cu ceva. Asa ca am decis ca voi merge acasa, in Braila, sa imi vizitez familia si sa petrec ceva timp cu ei, mai ales ca nu am mai fost acasa de aproximativ 5 luni… Le-am facut o surpriza pentru ca nu i-am anuntat, iar expresiile de pe fetele lor au fost delicioase. Imi pare rau ca nu am filmat momentele. 🙂

Marti: Cu verificarea Facebook-ului nu am avut probleme. Ba chiar am fost mai linistita fara el, insa cel mai greu imi venea sa intru pe site-ul BlogAwards si sa vad acolo cate concursuri minunate sunt, iar eu sa nu pot sa scriu :D. Imi tot calculam zilele sa fiu sigura ca nu se incheie un concurs si eu nu apuc sa scriu. Groaznic! Exact ca dependentii cei mai rai! 😀 Astazi am intrat pe Facebook si am descoperit ce mare lucru am pierdut pentru ca nu mi-am verificat marti mesajele. Am pierdut sansa la o iubire exotica! :)))) Aveti mai jos dovada:

mesaj fb

Miercuri:  Inca de marti, trebuia sa aflu rezultatul concursului la care am participat cu acest articol . Si nu a venit nici pana astazi. Pentru ca obsesia mea de a scrie nu mai era posibila, am devenit obsedata de rezultatul acelui concurs. Si am verificat site-ul la fiecare jumatate de ora. Si l-am tot verificat. La un moment dat am ajuns sa promit ca nu voi mai participa la nici un concurs de pe acea platforma. Dar nu pot. Sunt dependenta…

Joi: Pentru ca am avut foarte mult timp la dispozitie, mi-am umplut timpul jucand remi cu sora mea si m-am uitat la toate comediile posibile si imposibile. Slabe, bune, nu a mai contat. Comedie sa fie. In plus, acasa fiind, cu Miki, iubitul meu, nu m-as fi uitat niciodata la ele. Noi vedem filme bune, dom’le, nu orice! :))) Si a fost fain. Am dat sanse unor filme pe care as fi regretat daca nu le-as fi vazut. O sa le recomand, pe rand, in cadrul proiectului „Recomandarile de vineri” .

Vineri: Am fost la strand si am rezistat rugamintilor fierbinti ale surorii mele, de a ne da check-in :))). Dar tot am verificat constant daca s-au afisat rezultatele concursului respectiv! … E groaznic sa stai sa astepti. Urasc asta!

page

Sambata: Am avut parte de o experienta inedita, pe o insula… aproape parasita. A trebuit sa pescuim pentru a avea ce manca, ne-am construit un adapost si m-am bronzat la greu. Ce am pescuit? Cativa pesti minusculi, niste pui dezosat si niste carnati XXL :)))). Am traversat Dunarea, cu bacul si ne-am echipat corespunzator pentru vremuri vitrege :))). Mai jos aveti dovada:

insula

Am pescuit si cand am atins pestele, m-am transformat in sirenaaa! :)))

peste

Am gatit puiul prins in Dunare si sarpele-carnat, prins in padure! :)))

mancare

Si pentru ca ziua a fost lunga, imaginatia m-a indemnat sa fac poze, cu noul trend in materie de purtarea unei esarfe! 😀

ma plicti

Duminica: Proiectul a luat sfarsit si cum am ajuns la laptop, am inceput sa scriu pe blog. E genial! ❤ Mi-a fost atat de dooor! 😀

Ce am invatat?

Nu am invatat nimic, pentru ca nu asta a fost scopul. In schimb m-am relaxat, mi-am lasat creierul sa leneveasca si sa se incarce cu energie si idei noi si productive . Din cand in cand e bine sa ne deconectam de la chestiile ce tin de job, activitati solicitante sau pur si simplu de rutina zilnica. Ne incarcam cu forte noi si vom da din nou randament.

Recomand tuturor cel putin o saptamana in care sa nu va ocupati cu aceleasi lucruri pe care le faceti zilnic.

2 gânduri despre ““Saptamana ALT+Feel” : Saptamana 4

Lasă un răspuns

