Classic meets Contemporary – un spectacol incendiar… la propriu. Pana si cele mai „Grand” hoteluri iau foc

19:45

Impreuna cu iubitul meu am ajuns in fata hotelului Rin Grand Hotel, locul in care s-a tinut acest magnific spectacol. Tin sa mentionez inca de la inceput un minus al hotelului: nu au parcare si a trebuit sa parcam undeva prin iarba si apoi sa traversam intreaga sosea, facand slalom printre masini. Incredibil asa ceva! 🙂

La intrare, am pasit pe un covor rosu asemeni vedetelor de mare rang. Hotelul arata superb, iar eu eram nerabdatoare sa ma asez la locul meu. Am fost invitata Cristinei Dobrescu, careia vreau sa ii multumesc pe aceasta cale pentru o noapte de neuitat.

20:00

Am avut locuri in primul rand, bineinteles, alaturi de alti „colegi”de ai mei din presa. Era cam intuneric si din pacate nu pot sa dau nume acum. Dar oricum nu conteaza. Nu-i asa? 🙂 In fine! Pe scaune ne asteptau revista Tango, numarul din Mai 2013 (asta m-a suparat putin, dar pana la urma eram acolo ca sa vad spectacolul, nu ca sa citesc, iar gestul lor a fost dragut oricum, mai ales ca eu colectionez tot felul de reviste. Visez ca intr-o zi o sa ma apuce pasiunea pentru colaje si adun inca de pe acum materiale! :D), un numar din ziarul Kamikaze (ziarul asta e atat de bun incat nu m-a mai interesat din ce luna era :))) ), o bombonica sa ne indulcim si o sticla de apa, sa ne hidratam.

Sau poate au anticipat ce avea sa urma si ne-au dat sticle de apa sa ajutam si noi la stingerea incendiului.

Sa revenim la spectacol. Totul a fost aranjat cu bun gust, muzica s-a auzit cum trebuie, jocul de lumini a fost spectaculos, iar cei de la Classic Beat Orchestra & Uninvented Theatre  au fost de-a dreptul geniali. Combinatia de muzica clasica cu elemente moderne si dansul tipului negru, pe care nu am mai apucat sa il intervievez, au fost sublime (exact asa cum am scris pe Facebook).

Trebuie sa recunosc ca eu am mers acolo special pentru manechinul alb. Am asteptat cumintica sa apara si sa vad numarul respectiv, deoarece am ramas profund imprsionata dupa ce l-am vazut la Romanii au Talent. Si chiar mi-am dorit mult sa il vad live.

21:00

Si l-am vazut… pret de 2- 3 minute, cel mult, pentru ca la un moment dat ni s-a spus ca trebuie sa parasim sala. M-am gandit: „Deja au trecut cele 2 ore de spectacol si suntem dati afara pentru ca sala a fost inchiriata doar pentru 2 ore?”

Si apoi l-am vazut…. 😐 Statea acolo langa usa si respira asemeni lui Bane! 😐 foarte incet si foarte greoi…

page

M-am speriat teribil si am realizat ca este vorba de un incendiu. M-a ajutat si fumul greoi si cu miros intepator de pe hol. Am evacuat hotelul, doar noi, cei de la etajul 1 si cei de la parter si toata lumea se intreba, nu cat de grav e incendiu ci cand se reia spectacolul. Chiar a fost unul dintre cele mai tari spectacole si merita vazut cu orice pret.

Afara, trei autospeciale de pompieri, 2 ambulante, una de la Smurd si inca una de stat, ProTV-ul, Antena 1 si alte televiziuni si… noi. Am tot asteptat in speranta ca vom putea sa intram din nou si sa imi vad numarul cu manechinul alb, dar nu a fost sa fie.

21:30

Am fost muscata de tantari, dar as mai trece din nou prin asta, doar ca sa vad spectacolul intreg.

Ce a fost cu incendiul? Ei bine, acesta a inceput la subsol, in patiseria hotelului si a ars pe o suprafata de  aproximativ 150 de metri patrati. Din fericire, nimeni nu a fost ranit, cel putin nu fizic.

Eu am fost ranita sufleteste pentru ca imi doream sa vad spectacolul pana la final. Dar o sa am ocazia pentru ca cei de la Arta nu Musca  vor reprograma spectacolul. De abia astept! 🙂

sigpic18060_5

Un gând despre “Classic meets Contemporary – un spectacol incendiar… la propriu. Pana si cele mai „Grand” hoteluri iau foc

Lasă un răspuns

