(P) Cum sa faci gaufre delicioase, fara prea mare efort

Am inceput sa ma uit din nou la unul dintre serialele mele favorite,  „Desperate Housewives”, un serial care ma face sa rad cu gura pana la urechi, episod dupa episod. Chiar astazi, de dimineata, m-am uitat la doua episoade, asta pana am vazut ceva care m-a facut sa ma ridic din pat si sa ma indrept hotarata catre bucatarie.

Am vazut o portie din astea:

Ei bine, da! Sunt gaufre. Si aratau atat de bine, incat mi s-a facut pofta instant. Daca nu as fi avut aparat pentru gaufre si internet pentru a gasi o reteta, as fi ramas cu pofta si cu gandul la gaufre.

Vremurile actuale, insa, mi-au pus la dispozitie, inainte de toate un site cu accesorii bucatarie, apoi un aparat pentru gaufre.

Dar pentru ca nu era suficient sa am aparatul, m-am pus pe cautat reteta. Am gasit una care mie mi-a placut si pe care o sa o impart cu voi:

Ingrediente:

– 2 oua;

– 2 cani de faina;

– jumatate de cana de lapte;

– jumatate de cana de ulei;

– 2 linguri de zahar;

– 1 pliculet de praf de copt;

– 1 varf de lingurita de sare;

– 1 pliculet de zahar vanilinat.

Mod de preparare:

1. Se amesteca toate ingredientele intr-un bol, incepand cu ouale, laptele, uleiul, zaharul, praful de copt, sarea, zaharul vanilinat si faina.

2. Cu o lingura, se pune aluatul in aparatul de facut gofre. Si se asteapta cateva minute.

3. Daca doresti sa le servesti cu branza, poti sa renunti complet la zahar.

4. Le poti decora cu frisca si fructe sau ciocolata, daca doresti sa fie mai aspectuoase.

Sursa reteta: http://a1.ro

Eu am decis sa mananc gaufre cu ciocolata. Voi cum le preferati? Aveti o alta reteta pe care folositi? 🙂

sursa foto: www.acemal.com
Un gând despre “(P) Cum sa faci gaufre delicioase, fara prea mare efort

Lasă un răspuns

