Trebuie sa ajung la concertul VUNK!

Probabil stiti, iar daca nu stiti, va spun eu, ca urmeaza un mega concert sustinut de VUNK la Sala Polivalenta, pe 3 octombrie, incepand cu ora 19:00. Si trebuie neaparat sa fiu acolo! De ce?

Pentru ca se anunta o experienta nemaintalnita pana acum la niciun concert romanesc, pentru ca este cel mai mare concert organizat de trupa VUNK si pentru ca pe mine ma leaga de aceasta trupa o frumoasa poveste de dragoste.

„Mereu suntem in cautarea fericirii […] Pe 3 octombrie 2013 […] timp de aproape doua ore, o sa cautam formula fericirii si o sa oprim timpul in loc, iar Sala Polivalenta va fi laboratorul nostru urias, ca sa incapeti voi toti.” – VUNK

Dar sa revin la fericirea mea. Iubirea nu m-a facut din totdeauna fericita, dar faptul ca, intr-un singur om, am gasit iubire asociata cu stabilitate, m-a facut sa cred ca asta este fericirea adevarata.

Pe iubitul meu l-am cunoscut acum doi ani! Eram amandoi la aceeasi petrecere si totusi separat. Nu ne cunosteam si doar o conjunctura favorabila si o melodie a trupei VUNK a facut ca asta sa se schimbe. 

Cred ca ore intregi ne-am tot uitat unul la altul, fara sa indraznim sa ne deplasam unul catre celalt sau sa ne vorbim. Exact cu cateva minute inainte de terminarea petrecerii si chiar atunci cand toata lumea se „ofilise”, aceasta melodie ne-a trezit pe noi doi (doar pe noi) la viata si ne-a facut sa ne ridicam de pe scaune si sa mergem pe ringul de dans.

In timp ce ma indreptam catre el, privindu-l cum paseste timid catre mine, am zambit si i-am multumit Divinitatii ca mai era inca un fan la acea petrecere, la fel de infocat ca mine, al trupei VUNK, care nu poate sta locului cand aude o melodie de-a lor.

Au trecut doi ani de la acest moment si inca suntem impreuna. Melodia aceea a ramas si va ramane melodia noastra. Nici nu se poate altfel!

Se apropie ziua lui, pe 1 octombrie, mai exact, si asta este unul dintre motivele pentru care vreau sa merg la  #așașishow  si sa ascul melodia „Lacrimi de coniac”. Ar fi cadoul ideal atat pentru el, cat si pentru mine.

E intotdeauna o placere sa ii vad si sa ii ascult pe baietii de la VUNK, iar acest concert este cu atat mai special cu cat baietii au decis sa plateasca  suma de 20.000 de euro  pe accesorii.

Suma m-a intrigat si m-a facut sa imi doresc sa vad si eu ce anume costa atat de mult…

 

2 gânduri despre “Trebuie sa ajung la concertul VUNK!

Lasă un răspuns

