Cine mai merge la VUNK?

In primul rand eu. M-am inscris aseara la un concurs de pe Blogal Initiative, cu acest articol si  se pare ca am castigat.

Am scris articolul aseara, moarta de oboseala dupa experienta Webstock. Apropo de asta, regret ca si astazi am fost ocupata si nu am apucat sa scriu impresii de acolo, dar vor veni, cat de curand. Am un caiet plin de sfaturi si idei pe care mor de nerabdare sa il impartasesc cu voi.

Habar nu aveam ca am castigat, dar draga mea prietena, Andreea tocmai m-a anuntat pe Facebook acest aspect. Sunt fericita si incantata, mai ales ca este prima data cand particip la campaniile de pe Blogal Initiative. Pana acum am participat doar pe Blog Awards si am fost super incantata, mai ales ca am castigat foarte multe premii.

Asadar, cine mai merge la VUNK? Poate ne vedem pe acolo! 🙂

sigpic18060_5

Lasă un răspuns

