Ce sa faci ca sa castigi campaniile BlogAwards

Norocul este considerat a fi ceva intamplator. Se spune ca fie ai noroc, fie nu ai. Nimic mai fals! Norocul ti-l faci cu mana ta. Exista chiar si o reteta a norocului.

Sa incep cu mine. Pana acum jumatate de an, cand am descoperit eu BlogAwards, nu am crezut niciodata ca as fi o persoana norocoasa. Defineam norocul, asemeni multor persoane, ca fiind ceva intamplator, ceva care vine sau nu, ceva pe care trebuie doar sa il astepti.

Cand am inceput sa scriu articole pentru campaniile BlogAwards, speram la noroc si nu constientizam ca speranta asta a mea ma facea sa muncesc cu drag si spor. Scriam si scriu articole dand tot ce am mai bun, fara sa stiu sigur daca vor fi placute si daca vor fi „norocoase”.

Am participa deja la numeroase campanii, am prezentat cititorilor mei produse care sper sa ii fi ajutat, si am castigat cam 70% dintre campaniile in care m-am implicat.

Sar in sus de bucurie de cate ori imi vad blogul in lista castigatorilor, caci asta imi da senzatia ca nu scriu degeaba si ca blogul meu are un sens, si mi se rupe inima doar atunci cand stiu ca pun suflet sau efort si nu castig nimic. Adica, cam de fiecare data! 😀

Am castigat bilete la concertul lui Sting, vouchere de cumparaturi, bani, produse si chiar un netbook. Cel din urma a fost cel mai mare premiu. Am scris 3 articole pentru el, in aceeasi campanie, si nici nu va imaginati cat de fericita am fost.

Asa cum spuneam, exista si o reteta a norocului, in ceea ce priveste concursurile de pe BlogAwards. Ingredientele?

* Ambitie!

* Curaj!

* Daruire!

* Pasiune pentru scris!

* Imaginatie!

* Dorinta de a castiga!

Neoficial, mai sunt si alte ingrediente: trebuie sa iti citesti cu atentie „concurenta” si sa vii de fiecare data cu ceva mai bun si mai frumos, sa ai grija ca ideea ta sa fie originala si brilianta – ceva ce ar da pe oricine pe spate, pentru ca nu stii cine iti va juriza articolul si sa te documentezi foarta, FOARTE, foarte bine cu privire la site-ul/produsul despre care vei scrie.

Daca te-am facut curios/a sa iti incerci „norocul”, te anunt ca in aceasta perioada, sunt cateva campanii cu premii foarte atractive:
– la aceasta campanie mai ai doar o ora la dispozitie pentru a scrie si a castiga o tableta Allview Q7;

aceasta campanie se incheie in trei zile si te poate premia cu vouchere in valoare de 700 de lei la magazin online de lenjerie si costume de baie;

– iar aceasta, se incheie si ea tot intr-o ora si te poate face fericitul posesor/fericita posesoare a unei tablete  ONDA Vi10 Deluxe 7” .

Mult succes! Sau sa spun „noroc”? 🙂

4 gânduri despre “Ce sa faci ca sa castigi campaniile BlogAwards

  1. Hai sa ne gandim altcumva, un articol pe blogul tau valoareaza undeva la 3-5 euro. Daca te gandesti bani astia ii ai garantat si nu trebuie sa speri ca vei castiga. Blogawards o mare teapa, nu cunosti ceea ce e in spatele lor. Eu de multe ori am fost pacalit, mereu am respectat regulamentul si au castigat exact cei care sunt prieteni buni cu Marius si desigur regulamentul nu era respectat.

    • Si eu am castigat de nenumarate ori si nu il stiu pe Marius decat din vedere. L-am vazut o data, acum cateva zile, la Webstock. si inainte de asta am castigat netbook de 1100 lei si bilete la Sting de 500 lei. Si habar nu avea Marius cine sunt eu. Sponsorul decide.

Lasă un răspuns

