Unii bloggeri sunt de neinteles

Imi vine greu de fiecare data cand vad rautate in jurul meu, pentru ca eu sunt prin definitie o persoana rautacioasa si totusi sunt constienta de rautatea mea si de efectul pe care il are asupra oamenilor.

Cu totii ati intalnit de-a lungul vietii voastre oameni care sunt rai intr-un mod absolut penibil. Cel mai recent eu am intalnit rautatea asta penibila la un blogger (nu spun daca e femeie sau barbat).

Nu am mai vazut in viata mea o persoana atat de invidioasa, de rautacioasa si de lipsita de ratiune, cand vine vorba de o alta persoana care are putin mai mult succes.

Cunosc aceasta persoana de mult timp. Ne stim si in realitate si niciodata nu vorbesc despre ea (ea= persoana) pentru ca ma face sa am un gust amar in centrul gurii.

Ca sa intelegeti. Blogurile noastre, cred, nu mai stiu sigur, dar mi se pare ca au fost create cam in acelasi timp. Deci avem cam acelasi timp, timp in care eu m-am ridicat, bloggerul acesta, nu. Cum m-am ridicat? Mi-am distribuit articolele pe unde am apucat, am creat proiecte, m-am implicat in campanii, etc.

Ce a facut cealalta persoana? Habar nu am! Ce face in prezent? :)))) Rad doar cand imi amintesc. Sunt cateva chestii de-a dreptul banale:

1.  A dat „follow” blogului meu si apoi a dat „unfollow”,  ca nu cumva sa am prea multi „urmaritori” .

2. Nu imi da like la articole desi eu ii sustin blogul mai mereu cu like-uri si comentarii. Nu comenteaza niciodata, desi astfel s-ar promova ea, nu m-ar promova pe mine.

3. Nu imi viziteaza blogul, ca nu cumva sa fac cu o vizualizare in plus. De ce sa creasca vizualizarile mele pe spatele lui.

4. Imi urmareste totusi activitatea, in general, si incerca sa imi urmeze pasii. In ce scop? Nu stiu! Nu ne stim chiar de atat de mult timp.

Sunt singura care cunoaste o astfel de persoana? Daca stiti si voi, va rog sa impartasiti. Chiar sunt curioasa daca se poate mai rau de atat! 🙂

sigpic18060_5

7 gânduri despre “Unii bloggeri sunt de neinteles

  1. Da, cunosc si eu oameni rai, invidiosi si egoisti. Credeam inainte ca gelozia e boala grea, cum se zice, insa invidia si egoismul sunt cumplite, te uratesc si pe exterior. Eu consider ca nu trebuie sa fii invidios niciodata, pentru ca, daca ai un prieten care realizeaza ceva in viata si e vazut bine, daca esti in preajma lui, mereu si tu esti o persoana priceputa, isteata, indemanatica, ca acel prieten. Daca acel prieten are mult mai mult decat tine si tu esti prin preajma lui, mereu te vei bucura si tu de acele lucruri, veti fi impreuna mereu. Nu ar trebui sa existe invidia. Nu ar trebui nimeni sa fie invidios pe ceilalti ca tot el are de pierdut. Cu bine, Elena (mie imi place mult cum scrii. Am si eu un blog insa nu e asa, super bun…. hellenebadescu.blogspot.com). Te pup!

    • Multumesc mult pentru cuvintele frumoase! 🙂
      Si ai dreptate cu tot ce ai zis. Invidia este groaznica si ne face sa uitam ce inseamna sa fii om.
      Am aruncat acum un ochi pe blogul tau si faci chiar o treaba buna. Imi place cum scrii! Sa o tii tot asa!

      Seara frumoasa si te pup! 🙂

  2. Când am inventat Jurnalul unei Eve, nu m-am gândit deloc la faptul că acel blog trebuie să ajungă faimos. Am scris şi am observat, cu multă bucurie, că blogul meu creştea pe zi ce trecea. Oamenii îmi citeau articolele, comentau, sau doar observau. M-am bucurat sincer de câte ori am văzut un like, un share, sau când am citit cuvinte de laudă. Eu zic să nu te consumi din pricina oamenilor care sunt invidioşi şi care se simt împliniţi atunci când ceva nu îţi merge chiar foarte bine. Ignoră, e cel mai bun tratament. Nu am avut probleme de genul ăsta până acum. Şi nu m-ar deranja răutăţile, atât timp cât nu m-ar atinge.

    • Cred ca ai dreptate, insa eu sunt putin cam sensibila si lucrurile de acest gen, mai ales daca vin asa aiurea, fara sa le cauti, ma deranjeaza teribil. Probabil ca o data cu varsta voi invata sa ignor rautatile. Sau cel putin asa sper. 🙂

      • Da, vei şti cum şi când să le ignori. Cel puţin aici, în lumea virtuală, nu lăsa oamenii invidioşi şi răi să se bucure de faptul că pe tine te deranjează atitudinea lor. Vor continua să te şicaneze, tocmai pentru că ştiu că te doare.

  3. 🙂 Invidia, bat-o vina. Mai are de invatat ca facand bine primul beneficiar suntem noi insine pentru ca ne schimba caracterul, apoi pe cel caruia i-am facut bine, dupa care el va fi bun cu noi. Asadar 3 etape ale unei fapte bune, dintre care 2 se rasfrang asupra noastra.

Lasă un răspuns

