Blogul meu a implinit un anisor! :)

La aniversarea de un an a blogului meu am avut placerea de a acorda un interviu pentru Crainicul.ro .

Acum un an cand am hotarat eu sa imi fac blog, habar nu aveam ca o sa ajung pana aici.

Sunt multumita ca efortul meu a dat roade si ca reusesc sa imi conturez o imagine in lumea asta „salbatica” , dar frumoasa, a blogosferei.

Pentru ca deja a luat cineva initiativa si a scris despre mine si despre blogul meu, va las link mai jos, pentru a afla mai multe despre omul din spatele blogului „Oglinda catre prezent”, dar si despre anul ce tocmai a trecut.

http://www.crainicul.ro/index.php/portret-de-bloggerita-adriana-sandru-nu-sunt-omul-compromisurilor-iar-blogul-meu-imi-permite-sa-fiu-libera-creativa-si-sincera-4985

sigpic18060_5

8 gânduri despre “Blogul meu a implinit un anisor! :)

Lasă un răspuns

