O curte si o gradina perfecta iti pot aduce fericirea

Nu stiu altii cum sunt, dar eu sunt genul de persoana care isi schimba starea de spirit in functie de peisaj si de vremea de afara. Din acest motiv este foarte important pentru mine sa am o gradina perfecta.

In copilarie am locuit la curte. Si a fost perfect! Imi amintesc cu placere de jocurile copilariei si de distractia de care eu si sora mea aveam parte in gradina din spatele curtii, de cand rasarea soarele si pana cand apunea.

img00220-20100417-1451

Era un deliciu sa privim, in zilele de primavara, cum ghioceii isi scot firavi capusorul din zapada ce se topea treptat, cum tremurau zambilele roz o data cu adierea vantului, cum colorau inreaga gradina lalelele multicolore,  cum se ridicau semeti bujorii aia de un lila superb, de langa casa, dar mai ales adoram sa mirosim parfumul imbatator al narciselor galbene si al lacramioarelor delicate.

646x404

O data cu venirea sfarsitului verii, ne bucuram de merele, prunele si nucile aflate in livada din curtea noastra, iar cand venea vremea rece, profitam de faptul ca pomii erau goi, ca sa ii escaladam.

Eram niste „maimute” mici (asa cum ne zicea mama) si ne bucuram de fiecare clipa.

Si pentru ca imi doresc sa pastrez pentru totdeauna amintirea acelor vremuri sublime, anul trecut m-am mutat din nou la curte, dupa patru ani de stat la bloc. Nu am mai suportat. Imi era dor de aer, de razele soarelui si de cantecul pasarilor, iar parcurile nu imi mai erau suficente.

Nu se compara nimic, din punctul meu de vedere, cu o cafea bauta pe sezlong in curte, intr-o dimineata calda de vara, sau cu o carte buna, citita pe terasa intr-o zi ploioasa de toamna, cu un om de zapada facut intr-o zi geroasa de iarna sau o reincarcare a bateriilor in zilele vesele de primavara.

Lasă un răspuns

