(P) Ma simt bine doar in tinute care mi se potrivesc !

Vreau sa precizez inca de la inceput ca nu ma pricep la moda. Nu sunt o mare fana a modei si nici nu urmaresc prezentarile de moda sau noile tendinte. Port doar ce imi place, si ce stiu eu ca mi se potriveste si ma simt foarte bine asa! 🙂

Consider ca noi, femeile, suntem frumoase doar daca purtam ceea ce ni se potriveste si ca ar trebuie sa lasam tendintele pe „mana” dibace a magazinelor online care au grija, oricum, sa puna la vanzare doar obiecte vestimentare care sunt in trend.

Pentru a nu da gres in alegerea vestimentatiei noastre, trebuie sa stim foarte bine ce tip de silueta avem. In functie de asta, internetul abunda de idei pentru a combina piese vestimentare, iar magazinul online GLITTIO.ro abunda de haine frumoase, din materiale de calitate, colorate, si pentru toate gusturile si tipurile de silueta.

550px-Dress-for-Your-Body-Type-Step-1
tipuri de siluete

Eu m-am documentat si am aflat ca silueta mea este de tip banana, asta inseamna ca  umerii, talia si soldurile mele au cam aceeasi latime. Avantajul acestui tip de silueta este ca greutatea se distribuie uniform, nu doar pe anumite parti ale corpului. Astfel, pot sa port aproape orice si sa se potriveasca tipului meu de silueta.

Datorita picioarelor mele subtiri, pot purta atat jeansi skinny, colanti cat si pantaloni usor evazati. Pantalonii cargo, cu multe buzunare sau cei largi sunt iarasi o optiune pentru mine.

pantaloni

Pentru a da o forma corpului este indicat sa port fuste conice sau in forma de clopot, de preferat cu talie inalta.

fuste

De asemenea, este indicat sa port topuri care creeaza volum in zona bustului: bluze cu volane sau cu diverse aplicatii si broderii, precum si pentru topuri baby-doll. Cat despre decolteu, ma avantajeaza bluzele cu decolteu nu foarte adanc, in forma de V sau U sau tricourile care dezvaluie discret un umar.

bluze

Pentru vremea rece, potrivite tipului de silueta banana sunt jachetele cambrate, ale caror croi se termina la nivelul taliei. De preferat ar fi jachetele cu peplum, care vor crea impresia unei siluete clepsidra.

jacheta

In materie de rochii, pentru ca vin sarbatorile, petrecerile si alte evenimente festive, am cautat informatii si am aflat ca mi se potrivesc rochiile care au o lungime fie pana la jumatatea distantei dintre bazin si genunchi ,  fie imediat sub genunchi. Rochii care sa dea senzatia de silueta clepsidra, stramte in zona umerilor si mai umflate in partea de jos, sau cu croiala dreapta.

rochii

Pentru ca sunt scunda, la capitolul pantofi, este musai sa aleg pantofi decupati, care dau efect de alungirea a piciorului, si tocuri de cel putin 10 cm. Asta nu inseamna ca nu pot purta si balerini. Mai ales ca sunt favoritii mei. Si pentru ca mi-e dificil sa stau pe tocuri foarte mult, dar si pentru ca nu prea stau locului, aleg de obicei balerini si apelez la pantofi doar la ocazii speciale.

pantofi

In perioada asta la Glittio puteti profita de reducerile de pana la 80%, dar si de transport gratuit, care se acorda la comenzi de minim 80 de lei, precum si la unele produse individuale. 

GLITTIO este un magazin online care promoveaza produsele de calitate, care definesc un stil de viata echilibrat si confortabil. Devino fan-ul paginii Glittio si descopera si tu super ofertele de Black Friday!

Spor la shopping… happy shopping! 🙂

logo

Lasă un răspuns

