(P) Toamna asta port miniPRIX !

Cand am descoperit prima data magazinul miniPRIX, eram in liceu si m-am indragostit din prima clipa.

Imi aduc aminte si acum… Eram clasa a 10 si pana atunci, nu fusesem niciodata in mall. Stiam preturile de acolo si eram constienta ca ai mei nu isi permit sa imi cumpere haine de firma.

Ma imprietenisem inca din prima zi de liceu cu Ioana, o tipa plina de bani si care a stiut mereu sa se imbrace cu bun gust. Nu stiu daca era din cauza ca avea bani, sau daca intr-adevar avea un simt estetic iesit din comun, dar in ficare zi aparea la ore de parca ar fi fost decupata din reviste. O admiram si o invidiam in egala masura.

Intr-o zi, Ioana m-a rugat sa merg cu ea pana in mall pentru ca primise niste bani de la ai ei si voia sa isi ia cateva haine. Primul meu instinct a fost sa o refuz pentru ca ma plictiseau teribil cumparaturile si, in plus, eram constienta ca nu ma ajuta deloc sa vad o gramada de lucruri frumoase pe care eu nu mi le puteam permite.

Cu toate astea am mers si bine am facut pentru ca atunci am intrat pentru prima data intr-un magazin de care aveam sa raman legata pe veci, miniPRIX, magazinul cu haine si incaltaminte de firma, la preturi foarte mici. Cand am intrat, am ramas uluita de frumusetea hainelor, dar mai ales de preturile mici. Credeam ca visez.

Inca de atunci, ori de cate ori vreau sa imi cumpar ceva rapid, intru pe platforma online a magazinului si imi iau. Si pentru ca a venit toamna, iar eu aveam nevoie de o jacheta si un portofel nou, am intrat pe site, mi-am selectat produsele dorite, marimea si cantitatea, mi-am facut cont si am dat comanda. Toate astea in doar 10 minute.

bla 1

port

Dupa finalizarea comenzii, am asteptat cumintica sa imi vina coletul frumos colorat, timp in care am fost tot timpul instiintata in legatura cu starea comenzii.

Cand l-am primit, m-am bucurat ca un copil mic care a primit o noua jucarie. Nu stiu de ce, dar simt fiori in stomac ori de cate ori imi primesc coletul de la ei. Nu m-au dezamagit niciodata si, ori de cate ori am comandat cate ceva, am primit exact ceea ce am vrut. 🙂

DSCF7390

DSCF7397

Si pentru ca e perioada reducerilor, mai am pe lista de dorinte cateva articole de la ei.

Mi-a placut mult acest palton, care pare calduros si confortabil, perfect pentru zilele reci. Materialul este de  calitate si are o croiala moderna. In plus, ador culoarea lui, dar niciodata nu am avut curajul sa imi iau ceva atat de deschis la culoare…

palton

Pentru a ramane pe nuante deschise si luminoase, am ales si o pereche de ugg-uri bej, cu blanita. Par foarte comode si mi-am dorit o pereche de ugg-uri de cand ma stiu. Anul asta a venit vremea sa imi iau.

ugg

Cand nu vreau sa port caciula, aleg o pereche de casti pufoase, care tin de cald si care nu imi strica coafura. Anul trecut am avut negre, anul asta ma gandesc sa imi iau casti bej, cu blanita alba, superbe, calduroase si care merg foarte bine cu paltonul si cu cizmulitele.

casti

Si pentru ca as vrea si ceva colorat, am pus ochii pe acest pulover mov superb, aflat la super pret de NUMAI 19 lei. Este un pulover larg, asa cum imi place mie, lejer si usor de asortat, dar care pare si calduros, dar mai ales fin la atingere.

plover

Va anunt ca in perioada asta, pe site-ul celor de la miniPRIX gasiti  super reduceri la aproape toate produsele existente pe stoc. 

Descarca si tu aplicatia Miniprix (pentru Android sau iOS) pentru a fi la curent cu super ofertele Miniprix!

12 gânduri despre “(P) Toamna asta port miniPRIX !

  1. Vaaaai cat imi plc paltonu. E super tare. Si nici nu e prea scump. Nu stiu daca e cea mai buna combinatie cu urechile alea, dar paltonul clar m-a cucerit. 🙂

  2. Buna alegere cu portofelul ala. I-am facut si eu cadou portofelul ala prietenei mele, acum o saptamana, si e nebuna dupa el. Zice ca ii incap toate cele in el.

  3. Tocmai am dat comanda de ceva de la ei. e prima comanda si de abia astept sa vina. Multumesc ca ai scris despre ei. De obicei nu prea am incredere in magazinele online, dar se pare ca asta e unul bun. Sper sa nu fiu dezamagita. 😀

Lasă un răspuns

