Decembrie, ce-ai cu mine?

Nu stiu exact ce se intampla in atmosfera, dar in luna Decembrie a acestui an, banii au fugit de mine ca diavolul de tamaie. Cred ca o voi declara intr-un final cea mai ghinionista luna din an…

sursa foto: http://www.vote29.com

Nu doar in luna decembrie am avut neplaceri legate de bani. Ghionul a inceput  in luna aprilie a acestui an. Am lucrat timp de o luna la o promotie ce a avut loc in Bucuresti Mall, printr-o agentie de toata jena, ALCRISMODELS (Daca vreodata mai auziti de ea, feriti-va pentru ca sunt periculosi, marsavi si niste tepari). Pentru cele aproape 30 de zile x 6 ore/zi petrecute acolo trebuia sa primesc suma de 900 RON (9 milioane de lei vechi), suma pe care bineinteles ca nu am mai primit-o. Firma a disparut, sediul a ramas gol iar eu am ramas cu ochii in soare…

Mai apoi, in luna iunie trebuia sa primesc suma de aproximativ 400 de RON  in urma internshipului facut, prin facultate, la Radio Romania Actualitati, suma pe care au primit-o toti colegii mei, cu exceptia mea. Am mers la banca, am solicitat extras de cont pe toate lunile anului, pana in noiembrie, dar nici urma de bani.

Depusesem dosar pentru bursa de la facultate, de unde urma sa primesc cate 300 de RON pe luna, bani care ar fi venit la fix. Pentru ca am incurcat niste acte, iar facultatea a avut zero toleranta si sprijin pentru noi, studentii, am pierdut si banii astia.

Nu stiu de ce mi s-au intamplat atatea lucruri ciudate legate de bani. Incep sa cred ca inventarea conturilor si a cardurilor bancare a fost o mare prostie si ca era mai clar si mai sigur cand banii veneau in mana, pe loc. Sunt tare dezamagita si incep sa cred ca poate asa-s eu. Ca poate nu am noroc la bani si pace.

Voi ce necazuri ati avut, legate de bani, in 2013? Sunt singura care are necazuri cu banii?

sigpic18060_5

Lasă un răspuns

