Top 25 poze-comentarii cele mai tari

De parca nu mi-ar fi de ajuns ca vad prostie la tot pasul, in putinul timp liber pe care il am, ma minunez si, uneori, ma mai si amuz de pozele ce emana „dobitocitate”, postate pe o pagina de Facebook recent descoperita. Fara comentariile lasate de alti utilizatori la aceste poze, insa, ar fi doar niste poze triste si atat.

Datorita Oanei am descoperit pagina de Facebook Cocalari si Pitipoance, un loc virtual ce poate fi asemanat foarte usor cu un Zoo de cartier. Ramai tampit la vazul atrocitatilor existente acolo. Mie, insa, cele mai amuzante mi se par unele comentarii. Sunt magnifice si completeaza foarte bine ironia promovata de pagina in cauza. :))) 
Si pentru ca mi-au placut mult, am facut o selectie a celor mai amuzante si „condimentate” 25 de comentarii. Enjoy! :)))

sigpic18060_5

3 gânduri despre “Top 25 poze-comentarii cele mai tari

Lasă un răspuns

