Cum am devenit o bucatareasa veritabila !

Cine ma cunoaste stie ca eu gatesc in doua feluri: rar si cu pasiune. Acum, ca am descoperit un site care contine cele mai minunate si diversificate retete culinare, gatesc si bine. 🙂

Ma chinui sa scriu despre site-ul asta inca de la prima reteta folosita de acolo. L-am descoperit de nevoie. Dupa 18 ani de stat acasa, cu ai mei, de mancare buna facuta de mama sau matusa mea si servita mai mereu la pat pe o tava argintie, m-am trezit ca acum sunt eu cea care, aproape ca, trebuie sa serveasca pe altcineva la pat. 

Adolescenta mea a fost marcata de niste fraze care mi-au ramas si acum in minte: ” Pune mana si invata sa gatesti! Va veni ziua in care vei muri de foame pentru ca nu vei sti sa faci nimic!” . Si poate ca mama ar fi avut dreptate, daca nu ar fi existat internetul. Dar stiti cum se spune, nevoia te invata.  De fiecare data cand am pofta de ceva, caut pe net. Si daca respect toti pasii si cantitatile de ingrediente aflate intr-o reteta, nu are cum sa nu imi iasa. 

phpThumb_generated_thumbnailjpg (1)

De pe net am invatat sa fac orez turcesc, care e demential.  Mananci si nu stii ce mananci! Si este si foarte simplu si ieftin de facut. Dar si cea mai gustoasa ciorba pe care iubitul meu a mancat-o vreodata! Este o ciorba taraneasca plina de carne si legume cu vitamine, numai buna pentru vremea rece de afara. 🙂

phpThumb_generated_thumbnailjpg

Ori de cate ori am ceva de gatit, eu folosesc retele de pe e-Retete, iar acolo unde imi lipseste un ingredient, adaptez reteta la ce am eu prin casa. Am tot zis ca fac poze la mancarurile facute de mine, dar vreau sa imi iau un aparat bun, sa nu ma fac de rusine cu niste poze nereusite. Mai ales ca gustul este intotdeauna fantastic. Ma gandesc chiar sa ma duc la Master Chef! :)))) Modesta mai sunt, nu? 😀 Daca nu ma credeti, il puteti intreba pe iubitul meu! 🙂

Voi de unde va luati retetele? Poate ati gasit un site chiar mai bun decat asta. Nu strica niciodata putina diversitate.

sigpic18060_5

PS: Acesta nu este un advertorial. Toate advertorialele mele se afla in categoria "Publicit ate". 🙂
Un gând despre “Cum am devenit o bucatareasa veritabila !

Lasă un răspuns

