M-am indragostit de Paese !

Am postul asta in draft inca de acum doua luni, de cand m-am angajat ca asistent PR la Beauty One si am avut ocazia sa testez , printre primele, produsele Paese. Sunt fabuloase! ♥

1381927_591310684263654_871305918_n

Nu am sa fiu ipocrita si am sa marturisesc ca daca nu lucram pentru ei, nu as fi avut prea curand sansa sa le incerc si sa le folosesc. Nu mi-ar fi permis neaparat bugetul sa investesc in produse de calitate. Produsele Paese sunt produse cosmetice de lux, cu ingrediente naturale si FARA PARABENI (ce sunt parabenii si cat sunt de daunatori aflati de aici ), care se potrivesc oricarui tip de ten si mai ales de necesitate.

sun-of-egypt-glitter-pudra-minerala-pulbera-cu-efect-bronzat-si-de-stralucireAm inceput cu pudra minerala pulbere cu efect bronzat si de stralucire – SUN OF EGYPT GLITTER, o pudra care evidentiaza trasaturile fetei , confera stralucirea unei bijuterii si contine particule de aur.

Pulberea este ideala pentru obtinerea sau evidentierea bronzului. Se fixeaza foarte bine pe piele, astfel ca efectul ei este unul de durata. 

Eu o am pe cea in  nuanta Sunset, pentru ca imi place sa o aplic peste blush, pentru a estompa culoare rozalie si a o face sa para mai naturala.

O folosesc atunci cand vreau cu adevarat sa arat elegant si sa fiu speciala. E ca si cum as fi plina de aur, fara sa port bijuterii din aur propriu-zise. Au inceput sa mi se para de prost gust, chiar daca aurul inca emana lux si eleganta.

kashmir-mono-si-neo-farduri-de-ochi-Am primit apoi fardul de pleoape KASHMIR MONO, un fard de ploape mat cu prigmenti puternici de culoare. Recent am descoperit ca poate fi aplicat atat uscat cat si cu pensula umezita. E ca o acuarela pentru ochi care iti permite sa faci ce machiaj al ochilor doresti. In plus, e super rezistent. Indiferent daca ploua sau daca ninge, machiajul rezista!

Rezistenta se datoreaza continutului de particule de Silicon, ce inconjoara pigmentul si previne decolorarea pe piele.

Imi place pentru ca, datorita ingredientelor naturale si a lipsei parabenilor, nu imi agreseaza pielea din zona ochilor, piele care este cea mai sensibila. 

mattifying-powder-argan-pudra-compacta-cu-ulei-de-arganUrmatoarea in colectia mea mica de produse Paese, a sosit pudra compacta cu ulei de argan – MATTIFYING POWDER ARGANo pudra cu textura usoara pentru utilizare uscata si umeda destinata tenului gras, mixt si normal.

Marea mea problema cu pudra pe care o aveam inainte de a o folosi pe asta era ca imi usca tenul, arata ca un strat de faina pe fata, indiferent daca ma dadeam sau nu cu crema inainte si cu fond de ten si se lua la prima atingere.

Pudra de la Paese este F-A-N-T-A-S-T-I-C-A !!! Are ulei de argan, imi hidrateaza tenul, dar il si hraneste si il lasa foarte fin la atingere. Uneori, ma dau pur si simplu cu pudra, fara crema, fara fond de ten, iar ea se comporta de parca ar fi un al doilea strat de piele. Se fixeaza foarte bine pe piele si lasa un asptect natural, avand in acelasi timp o putere foarte mare de acoperire. Va zic, e geniala! Si nu exagerez cu nimic. Poate ca e o combinatie fericita pentru mine si tenul meu, dar m-a cucerit iremediabil. Si indiferent daca in timp voi mai lucra sau nu in Beauty One, nu ma vad folosind o alta pudra. 

mascara-adore-3dSi intr-un final, un rimel cum nu am mai folosit eu niciodata. Pe langa faptul ca are triplu efect: alungeste, da volum si curbeaza genele, are si o perie din silicon care poate face pana si cea mai nepriceputa mana sa separe perfect genele.

Este vorba de rimelul MASCARA ADORE – 3D , ce contine ceruri usoare, are efect ultra rezistent si contine pudre cu efect de volum.

Rimelul Adore mai are inca doua variante, in functie de efectul dorit: Volume Lash – pentru volum de zile mari si Curly Lash – pentru efect panoramic si de curbare a genelor.

DSCF7459

Treptat, am de gand sa mai adaug la colectie LipGloss-ul Milky, un  gloss care hidrateaza intensiv buzele si le repara atunci cand sunt crapate. Face minuni mai ales iarna, cand minunile sunt mai mult decat necesare in ceea ce priveste buzele. De asemenea imi doresc blush-ul cu ulei de argan  si, visul oricarei doamne, pensulele din par de jder, par de ponei sau din latex.

cats

Iubesc Paese! ♥

Atentionare: parerea referitoare la aceste produse imi apartine in totalitate si este 100% sincera. Mentionez ca nu am fost platita si nici nu am primit aceste produse pentru a scrie despre ele. 

sigpic18060_5

Un gând despre “M-am indragostit de Paese !

Lasă un răspuns

