„Unde faci Revelionul? „

Nu stiu si nici nu vreau sa stiu. Vreau pur si simplu sa ma bucur de incheierea unui an frumos si de venirea unui an mai bun, sper eu.

Dupa dezamagirea de anul trecut, cand am facut tot posibilul sa imi asigur un Revelion de poveste, dar am esuat lamentabil, anul asta vreau sa fiu zen si sa ma bucur de un Revelion neplanificat. Vorbisem cu niste prieteni sa facem ceva ultra-mega smecher, planuiesem tinuta perfecta si aveam asteptari nemasurate, doar ca intr-un final sa ajung intr-o discoteca de la tara, unde am ascultat preponderent manele (bleach!), doar pentru ca prietenii in cauza s-au razgandit si reprofilat in ultimul moment.

M-am lecuit si mi-am zis ca niciodata, dar niciodata, nu voi mai planui Revelionul si nu ma voi mai baza pe altii pentru a ma simti bine in noaptea dintre ani. Anul asta nu am asteptari… sau cel putin nu sunt prea mari. Vreau doar sa mananc ceva bun, sa beau un pahar de sampanie la miezul noptii si sa ma bucur ca un copil de artificiile care marcheaza trecerea dintre ani. Fara bani aruncati aiurea pe tinute extravagante, fara vizite la coafor si mai ales fara scenarii de basm. Cativa prieteni si multa voie buna este tot ce imi doresc.

In plus, ideea ca trebuie sa stai treaz/a pana la 7 dimineata, a doua zi, mi se pare exagerata. Ideea e sa te simti bine, nu? Atunci, de ce sa motai in picioare langa sticlele de alcool, si sa nu mergi la somn exact atunci cand ai tu chef? De ce sa stai cocotata pe tocuri de 25, cand poti sa te distrezi foarte bine si in balerini? De ce sa te stranga o rochie fancy, cand poti foarte bine sa stai in tricou si in blugi? Nu vad motive, asa ca anul asta va fi diferit. Cel putin in cazul meu. 

Voi ce faceti de Revelion? 🙂

fireworks_00685100-1

sigpic18060_5

Un gând despre “„Unde faci Revelionul? „

Lasă un răspuns

