Adio, 2013!

Mi-am zis ca anul asta voi renunta la liste cu dorinte pentru Mosu’ si la rezumate ale anului ce a trecut, dar atmosfera superba de aici nu ma lasa sa nu nu scriu ceva pe blog legat de anul ce se pregateste sa dispara.

Pentru mine 2013 a fost cel mai ciudat an din existenta mea!

Am pierdut bani, job-uri, oameni dragi, oameni mai putin dragi, cercei si o carte pe care o iubeam (am uitat-o cumva in metrou, in timp ce ma intorceam de la facultate), dar am si castigat o gramada de lucruri. 2013 a avut grija ca balanta vietii mele sa fie tot timpul echilibrata.

Am pierdut persoane dragi. Au disparut din viata mea pentru ca, ca de obicei, eu am decis asta. Nenorocirea in a fi o persoana care se ataseaza extrem de mult de alte suflete este ca atunci cand esti dezamgit, dezamagirea aia e atat de profunda incat te forteaza sa inlaturi definitiv, oarecum, din viata ta pe respectivele persoane. 

Daca am plans? Am plans anul asta cum nu am mai plans din 2011, cand am „pierdut-o” pe prietena mea din liceu. Daca am trecut peste? Am trecut, asa cum am mai facut si cum probabil ca o voi mai face.

Daca am invatat ceva? Am invatat ca trebuie sa accept ca oamenii si relatiile sunt trecatoare, ca nu poti construi intr-un an ceea ce altii construiesc intr-o viata si ca atunci cand ai asteptari prea mari, intotdeauna vei fi dezamagit. 

Am fost confuza? Am fost foarte confuza si la orice pas m-am intrebat daca aia e decizia cea mai potrivita. Nu am sa aflu niciodata, dar eu sunt genul de persoana care taie raul de la radacina fara a se gandi ca poate dupa rau mai exista totusi bine.

Dar, ca de obiei, viata mi-a scos in cale alte persoane cu suflet frumos. Si poate ca desi uneori as vrea sa fiu total singura, viata nu ma lasa. Si ii multumesc din suflet pentru asta. E bine sa te sune cineva, nu ca sa te intrebe ce tema avem la materia X, ci sa vada daca esti bine. E frumos sa stii ca pentru cineva existi, nu pentru ca are nevoie de tine, ci pentru ca existi si atat.

Am pierdut bani. Si am suferit. Ca orice om care munceste pentru ceva si pierde acel ceva. Dar nu am avut timp sa sufar prea mult, pentru ca viata a avut grija sa imi dea inapoi fiecare leu pierdut. Si cu niste dobanda, in plus. 🙂

Am pierdut job-uri. Am fost intern pentru o publicatie online. Sase luni am muncit din rasputeri pentru ca imi doream angajarea, dar site-ul s-a desfiintat exact cu doua zile inainte ca perioada mea de internship sa se fi terminat. Mi-a parut rau, dar, din nou, viata mi-a scos in cale un job de asistent PR, job pe care l-am obtinut dupa cateva probe si un interviu. Job pe care il iubesc desi nu imi solicita neaparat creativitatea, pentru moment, dar care mi-a oferit colegi minunati, care ma fac sa merg cu drag la munca. Multumesc sefei mele, Anca, pentru ca m-a ales pe mine! 🙂

In 2013 am calatorit, am ras si am plans in egala masura, am citit (prea putin pentru cat mi-as fi dorit, din cauza lipsei timpului), blogul meu a crescut frumusel, am fost blogger oficial la Webstock, unde am cunoscut oameni minunati, am acordat primul meu interviu pentru Crainicul.ro ( Multumesc Oana Piacerea pentru ocazie! 🙂 ), am mancat foarte bine la Mc Moni’s , am castigat nenumarate concursuri de advertoriale pe Blog Awards ( Multumesc Marius Calugaru si sponsorilor care mi-au apreciat articolele ! ), m-am lasat de fumat (din nou) pentru o saptamana, am vazut filme bune (The Purge, Timer, The Butler Delivery Man, Dom Hemingway, Escape Plan), am fost terorizata de aparitia maselelor de minte (sper sa se fi terminat cosmarul si in 2014 sa nu mai fie probleme), am avut parte de cea mai sumbra calatorie cu trenul din cate au existat in viata mea, am invatat multe lucruri si cel mai important, am trecut cu bine de un an care se anuntase a fi dezastruos.

Va doresc tuturor un sfarsit de an superb si un an nou mai bun, mai frumos, mai sanatos si mai plin de impliniri sufletesti si reusite profesionale. La multi ani!

large

sigpic18060_5

2 gânduri despre “Adio, 2013!

Lasă un răspuns

