Ce voi face in 2014

Anul acesta imi propun sa:

– lansez site-ul pe care l-am gandit cu sora mea;

– imi iau un telefon nou; – l-am luat! ❤ Cel mai dragalas telefon: Sony Xperia L.

– obtin o colaborare pentru „Oglinda catre prezent”;

– vand netbook-ul nou-nout pe care nu il folosesc;

– merg la mare si la munte; – am fost! Pastele l-am petrecut la munte, iar la inceputul lunii iulie am fost la mare si am avut parte de cea mai neplacuta experienta din viata mea. Cand o sa trec peste ea, poate voi avea curajul sa povestesc.

– fac o drumetie pe munte; – Busteni, Gura Diham. – a fost superb! ❤

Această prezentare necesită JavaScript.

– merg pe Transfagarasan;

– ajung la lacul Sf. Ana;

fac 100.000 de vizite pe blog; – le-am facut, astazi, 20.08.2014! 😀

– fac 500 de like-uri la pagina blogului; (astazi, 30.12.2014)

– reiau cele doua proiecte: Saptamana Alt+Feel si Recomandarile de Vineri, de pe blog;

– fac un internship la Radio Zu si la The One – site-ul;

– vad filmele: The Hunger Games 2, Frozen si Homefront;

– imi iau o camera foto mai performanta;

– am mai multa incredere in mine si in ceea ce realizez;

– nu ma mai las dezamagita de oamenii din jurul meu;

– incep un serial nou ; (Am inceput chiar doua: Ravenswood si Shameless US=cel mai tampit, dar in acelasi timp genial, serial pe care l-am vazut! :)))) )

nu am nicio restanta; – done, si mai sunt si mandra posesoare a unui 9,45 la examenul de la materia mea preferata, una dintre cele mai grele din anul II. 😀

– scriu mai mult pe blog;

2014, surprinde-ma! 🙂

1485082_10201770716844287_1765771247_n

Lasă un răspuns

