(P) I am The One !

Va spuneam aici  ca urmeaza sa primesc spre testare produsele de infrumusetare din cel mai nou brand de la Oriflame, The One, brand  care pune accent pe feminitate, sexualitate, senzualitate si, nu in ultimul rand, eleganta. Le-am primit si mi-au intrecut orice asteptari! ❤

Inainte de a va spune propriu-zis cum ne-am „inteles” eu si noii mei „prieteni”, vreau sa va arat ca produsele The One nu inseamna doar consistenta si nuante. Ele semnifica trairi noi si o experienta unica, invaluita in miresme calde de vara. Nu incerc sa conving pe nimeni sa le cumpere! Trebuie sa le incercati pentru a fi convinse de calitatile lor, pentru ca nici toate pozele sau cuvintele din lume nu le pot surprinde calitatile 100%.

DSC_0010Inainte de toate, as dori sa prezint pe scurt vedetele zilei, produsele pe care eu le-am primit spre testare.

Din gama Frumusete de zi cu zi am primit Fondul de ten The One IlluSkinPudra The One IlluSkin si Corectorul The One IlluSkin.

Din gama Mega Impact am primit 3 Farduri crema pentru pleoape The ONE Colour Impact, Rimelul The ONE Volume Blast si doua Luciuri de buze The One Power Shine.

In final, din gama Ultra Rezistenta am primit doua oje mate, in nuante tari de fucsia si maro-ciocolata, care inca nu se afla in catalogul din aceasta luna.

O femeie este frumoasa atata timp cat ea crede asta!

Aceste produse au venit intr-un moment al vietii mele in care, asa cum face din cand in cand orice femeie, nu ma simteam neaparat frumoasa sau sigura pe mine. Duminica trecuta s-au implinit deja 3 saptamani in care am refuzat pur si simplu sa ma machiez. Nu aveam chef si nici nu mai aveam produse noi, care sa ma faca sa fiu dornica sa le folosesc.

Fie ca vrem sa recunoastem sau nu, machiajul face parte din „haina” femeii. Fie ca alegi sa acoperi cateva pete de pe fata cu un corector, sau ca iti inviorezi ochii cu putin rimel, tot la categoria machiaj intra. Oricat de discret s-ar machia, vreau sa cred ca nicio femeie nu e straina de aceasta lume fabuloasa a make-up-ului.

Cand a venit coletul de la Oriflame, recunosc ca ma asteptam sa primesc 2-3 produse, eventual sa fie mici si care sa ma faca doar sa cumpar mai mult din catalogul care se afla, dupa cum banuiam, in colet. Cand am vazut insa atatea produse, la dimensiune si gramaj original, am realizat inca o data ca Oriflame este o companie cu bun simt, care vrea mai intai sa iti ajunga in suflet.

Frumusetea de zi cu zi trebuie sa fie accesibila !

DSC_0019

Cand zic „accesibila” nu ma refer doar la preturi. Ma refer in primul rand la produse. Trebuie sa iti fie drag sa le folosesti si, mai ales, usor. Cele trei produse de mai sus au un miros placut, nu sunt lipicioase, nu incarca fata si au texturi lejere.  Pe langa faptul ca nuantele mi s-au potrivit de minune, tenul meu a acceptat produsele si s-a inteles foarte bine cu ele. Toate produsele IlluSkin  au tehnologia HaloLight, o tehnologie care confera luminozitate pielii, pentru un aspect final perfect natural.

In plus, cand zic „accesibil”, ma refer desigur si la stilul fiecareia dintre noi. Eu, spre exemplu, sunt genul de persoana care nu se simte confortabil purtand un machiaj dramatic. Am fost nevoita sa port un machiaj puternic, de cateva ori, si nu m-a reprezentat deloc. Si cred ca asta s-a si vazut. Produsele din gama Frumusete de zi cu zi sunt potrivite pentru ocaziile in care doresti sa fii discreta si sa porti un machiaj natural.

Nu doar femeile puternice pot purta culori puternice !

DSC_0031

Machiajul ochilor trebuie sa fie realizat cu mare atentie. Pe langa faptul ca trebuie sa alegem culorile potrivite, si produsele folosite trebuie sa indeplineasca anumite caracteristici. Imi plac Fardurile crema pentru pleoape The ONE Colour Impact deoarece au o consistenta cremoasa, care imi permite sa le aplic cu usurinta, nu usuca pielea din jurul ochilor, care stim deja cat este de sensibila, si nu lasa senzatie de umezeala in zona ochilor, chiar daca sunt cremoase. Aplicate pe pleoape, ele se transforma cumva intr-o pudra usoara, rezistenta la transfer. Pigmentul este puternic, iar eu incantata de ele! 🙂

DSC_0035Cand vine vorba de mascara, trebuie sa recunosc ca sunt foarte pretentioasa, nu pentru ca as fi o mare cunoascatoare in domeniu, ci pentru ca imi plac doar cele care ma „ajuta” intr-un fel sa le folosesc. Pana acum, foloseam doar mascara cu perie mai mare, iar cele cu perie asa mica, cum are  Rimelul The ONE Volume Blast mi se pareau putin ineficiente. Nu si acesta. Perii sai sunt dispusi in asa fel incat sa iti ofera volum vizibil, indiferen de cat de bogate, sau nu, ai genele. Fiind mica, peria iti permite sa aplici rimel chiar si pe firele mai scurte, iti ofera o mai mare precizie si nu incarca genele, pentru ca are o cantitate mica de rimel pe ea.

DSC_0038Glosurile au fost produsele mele favorite in ceea ce priveste produsele ce dau culoare! Contin perle Meta-Shine care intensifica stralucirea, iar aplicatorul special ofera un finisaj perfect, lasand buzele senzuale si voluptoase. Au un miros si un gust dulce de pepene galben, iar consistenta nu este una lipicioasa si enervanta, ci una usoara si hidratanta. Ce imi place foarte este ca sunt rezistente la transfer, ramanand pe buze timp indelungat!

Ojele, trebuie sa recunosc ca, nu m-au dat pe spate. Poate din cauza culorilor! As fi preferat niste culori mai deschise, ca tot vine vara. Imi place insa consistenta lor, le poti aplica chiar si intr-un singur strat si se vad ok, dar sunt si destul de rezistente (spaland vase in fiecare zi, oja a rezistat pe unghii 5 zile, fara sa se strice deloc).

Pana pe 12 mai, produsele The One au preturi de lansare, foarte mici!

Cam astea au fost produsele testate de mine. Sper sa va faceti o idee, dar asa cum ziceam la inceput, „Trebuie sa le incercati pentru a fi convinse de calitatile lor, pentru ca nici toate pozele sau cuvintele din lume nu le pot surprinde calitatile 100%”. Pe mine insa, m-au cucerit si nu sunt o persoana usor de cucerit. Daca doriti totusi sa le incercati, va recomand sa le achizitionati pana pe 12 mai, pentru ca au un pret mai mic in catalog, cu ocazia lansarii. 

sigpic18060_5

Lasă un răspuns

