Dor de scris!

Avertizez cititorul inca de la inceput ca nu am mai scris cam de o luna si ca acest articol va fi scurt si plictisitor. Scriu acum doar pentru ca imi era dor si pentru ca am cam neglijat acest blog. Am in cap niste planuri legate de un  site pe care urmeaza sa il fondez si doar la asta ma pot gandi in ultimul timp.

Despre site-ul respectiv nu pot sa dau detalii. Sunt o fire superstitioasa si am senzatia ca aduce ghinion sa vorbesti inainte despre lucruri pe care urmeaza sa la faci. Totusi, sunt atat de entuziasmata incat nu m-am putut abtine sa nu le povestesc prietenilor dragi despre proiectul pe care il gandesc in ultima vreme.

Mi-am dat seama ca este foarte greu sa creezi un brand. Inceputul este cel mai greu, pentru ca dupa ce a pus baza, restul vine cam de la sine. Bineinteles, presupune munca, dar sa incepi ceva, te poate termina psihic.  Sunt, asadar, in faza in care aleg numele, logo-ul, template-ul site-ului, domeniul, etc. 

Ce ma termina si mai tare in aceasta perioada este faptul ca nu pot sa fiu creativa, in ceea ce priveste numele, pentru ca au fost altii mai rapizi ca mine. Este atat de frustrant sa iti doresti un nume si el sa fie luat pentru o chestie care nu are nicio legatura cu el…

In fine, scriind astea, imi vin alte idei in cap. Asa ca inchei aici, in speranta ca in perioada asta voi avea ceva mai mult chef de scris, mai ales ca este vacanta! 🙂

Lasă un răspuns

