(P) PhotoFancy – noul trend în materie de fotografie

Te-ai gândit vreodată la cum ar fi viața ta dacă nu ar fi existat fotografiile?

Cu siguranță ai pierdut la un moment dat pe cineva drag, sau ai vizitat un loc superb în care probabil că nu te vei mai întoarce prea curând și tot ce ți-ai dorit a fost să păstrezi cât mai vie amintirea acestora. Din păcate, memoria umană nu este alcătuită să păstreze perfect detalii ce țin de persoane, locuri sau momente dragi ție. Din fericire, chiar și o singură fotografie este capabilă să te facă să te întorci în trecut și să ai parte de momente magice, care altfel ar fi fost pierdute.

sursa foto: photofancy.ro
PhotoFancy

Personal, ador fotografiile! Casa mea este plină de poze cu familia și cu prietenii dragi. Ce îmi place foarte mult este să editez pozele pe care le fac, dar și să fac cadouri personalizate celor dragi, cadouri care să îi facă să zâmbească și care să le bucure sufletele.

PhotoFancy – Editare poze online  gratuită și zeci de opțiuni de prelucrare

Când fac fotografii, în vacanțe sau cu ocazia unor momente speciale, cel mai mare regret al meu este lipsa unui aparat profesional care să îmi ușureze munca și să îmi ofere fotografii superbe. Cu toate astea, am descoperit că îmi pot salva pozele cu ajutorul editării. Pe PhotoFancy.ro modificare pozelor este foarte uşoară, rapidă, se efectuează online şi este gratuită. Poți să editezi pozele modificând contrastul, saturația sau alte elemnte ce țin de compoziție, poți să realizezi colaje interesante sau să aplici efecte uimitoare.

Un alt lucru care îmi place la PhotoFancy este că pot să realizez chiar eu felicitări sau poze personalizate cu numele celor dragi. Indiferent că e Paște, Crăciun sau Valentine’s Day, cu siguranță nu dai greș dacă alegi să trimiți o astfel de felicitare/fotografie persoanelor pe cale le iubești. Acest lucru este posibil cu funcția MAGIC NAME a site-ului, care îți oferă posibilitatea să integrezi un nume în fotografiile dorite, dar și zeci de posibilități adaptate dorințelor tale.

PhotoFancy
PhotoFancy

Un cadou personalizat poate face diferența!

Ador să primesc cadouri! Cu toate astea, nu toate cadourile îmi plac sau nu toate reușesc să mă surprindă placut. Ca să mă impresioneze, un cadou nu trebuie să fie scump. Un cadou bine gandit trebuie să poarte amprenta sufletului celui care mi-l oferă. Trebuie să îmi inspire că cel ce mi-l oferă s-a străduit să mă surprindă și să mă impresioneze. Cel mai accesibil mod de a face acest lucru este să personalizezi un obiect cu o amintire foto care să aibă un impact emoțional asupra celui ce va primi cadoul.

Pe PhotoFancy.ro ai posibilitatea de a personaliza cu o poză existentă pe site, sau cu o poză din arhiva personală, urmatoarele obiecte: căni, tricouri, huse de telefon, ceasuri, accesorii, obiecte pentru casă și decor, genți, calendare și altele. Pe lângă faptul că îi vei oferi celui drag un obiect util, ai posibilitatea să îl faci special și generator de amintiri plăcute. Cu ce îl imprimi, rămâne la latitudinea ta, iar limita este doar imaginația.

promo PhotoFancy
promo PhotoFancy

Și pentru că este promoție la tricouri imprimate am decis să mă cadorisesc singură cu un tricou la care am visat de foarte mult timp. Nu știu dacă v-am zis, dar eu sunt mare fană Dr. House ( Hugh Laurie ) și ador replica lui (cea mai celebră dintre ele, cred) <<Everybody lies !>>.  Îmi doream tricoul asta încă de când am început să mă uit la serial și iată că în sfârșit îl voi avea! ❤

1142777858_16
PhotoFancy

Pentru că PhotoFancy realizează produsele din ofertă nonstop prin linie de producţie proprie, voi avea tricou foarte repede, în cel mult 24 de ore. În calitate de client persoană fizică, la PhotoFancy nu îţi asumi niciun risc inclusiv în cazul produselor unicat şi personalizate. Dacă nu eşti mulţumit de un produs, primeşti banii înapoi în termen de 30 de zile. Ce aș putea să  îmi doresc mai mult? 🙂

Voi ce cadouri personalizate ați primit sau ați oferit până acum? Care v-a plăcut cel mai mult?

18 gânduri despre “(P) PhotoFancy – noul trend în materie de fotografie

  1. Ii stiu si chiar am achizitionat recent de la ei cani pentru colegii mei de birou. Am zis ca ar fi o idee draguta. Cel mai frumos cadou imprimat pe care l-am primit este o inima din cristal cu o superba declaratie de dragoste. O voi pastra pe vecie.

  2. Citind asta, mi-am aduc aminte de o intamplare nu tocmai fericita si pe alocuri usor amuzanta.Eram in clasa a 9-a si ma combinasem cu un tip. Arata foarte bine, dar nu prea il ducea capul, saracu. Si s-a gandit el sa fie la fel de „kitchos” ca ailalti baieti de varsta lui si sa imi dea o perna d-aia de plush oribila si rosie pe care sa scrie numele meu.
    Din pacate pt el, „Andreea” se scrie cu doi E, iar el a scris cu unu singur! Cand am vazut perna, nu am stiu daca sa rad sau sa plang. Si uite asa i-am dat eu papucii unui tip chiar de Valentine’s. Misto cadou, nu? :)))))))))))

    • Vaaai! Saracul baiat. Poate greseala a fost a celor ce au imprimat! ;))) Oricum, daca tot suntem la categoria „dat papucii de V-Day”, trebuie sa ma confesez si sa spun ca i-am dat unui tip papucii exact in „Marea zi”. Ii mirosea teribil respiratia si nu am avut de ales! :)))

Lasă un răspuns

