Epilat profesional acasă (metoda mea)

catsEpilarea este, cel puțin pentru mine, una dintre cele mai neplăcute, nedorite, dar necesare sarcini de îngrjire corporală din câte există.

În special vara, o femeie frumoasă, care are grijă de aspectul ei, știe că trebuie să elimine fiecare fir de păr nedorit, prezent pe corp. Pentru că nu îmi permit întotdeauna să merg la un salon, am descoperit soluții și produse profesionale și accesibile, care mi-au oferit acasă rezultatele obținute în mod normal la salon.

Cea mai bună, ieftină și eficientă metodă de epilare mi se pare epilarea cu ceară. Pentru o epilare corectă și eficientă, acasă, mi-am achiziționat produsele potrivite și am respectat câteva sfaturi pentru ca pielea mea să nu aibă de suferit. Chiar dacă pare puțin complicat, am fost uimită să văd căt de rapid, ușor și deloc costisitor este să mă epilez singură. Plus că rezultatele sunt de lungă durată, iar eu sunt lipsită de griji pentru cel puțin 2 săptămâni de la efectuarea procedurilor.

Așadar, să trecem la treabă! 🙂

ai nevoie de

Pași:

  1. Încep prin a exfolia bine pielea, pentru a elimina celulele moarte și a scăpa de eventualele fire de păr crescute sub piele.

  2. Aplic apoi o cremă hidratantă și o las să acționeze aproximativ o oră, pentru ca pielea să absoarbă crema. Cu cât e mai hidratată pielea cu atât mai ușor și mai puțin dureros va fi întregul proces de epilare.
  3. Curăț bine pielea cu apă și săpun. Folosesc un săpun cu PH neutru și fără parfum pentru a evita ca pielea mea să se irite.
  4. Pregătesc ceara, introducând-o în încălzitorul pentru ceară. Pe lateral, aparatul are un gemuleț prin care pot să văd câtă ceară mai am în rezerva de ceară, fără să ridic rezerva din aparat. Îmi place pentru că face ca întregul procedeu de epilare să fie rapid și foarte usor. În doar câteva minute, ceara este gata de aplicare. 
  5. Aplic ceara pe porțiunile dorite, mereu în sensul de creștere al firelor de păr. 
  6. După ce aplic ceara, folosesc hârtia pentru epilat și, trăgând în sensul invers al creșterii firului de păr, îndepărtez firele nedorite.
  7. Pentru porțiunile înguste, mi-am achiziționat o rezerva cu același tip de ceară dar cu un capăt îngust, care oferă precizie și îmi permite să o aplic pe zonele mai înguste, cum ar fi: buza superioară, axile, linia bikinilor.

  8. Pentru a îndepărta orice urmă de ceară foarte ușor și rapid, folosesc un solvent pentru curatare.
  9. După „chin”, vine și momentul suprem de răsfăț. Pentru a calma pielea și a o hidrata, folosesc o lotiune dupa epilare cu aloevera. E minunată, iar pielea mea și cu mine o adorăm! 

sfaturi

Voi ce alte sfaturi mai știți? 🙂

11 gânduri despre “Epilat profesional acasă (metoda mea)

  1. Super articol. Frumos alcatuit si foarte util. Eu am incercat aparatele cu laser si am fost dezamagita. Cred ca ma intorc si eu la ceara.

  2. Wow! Ce ieftin e aparatul!!! Neaparat o sa imi iau si eu.
    Cat despre sfaturi, stiu ca e ok sa pui gheata pe zonele inflamate si se duce roseala. 😀

  3. Preturile sunt foarte bune,economisesc multi bani de cand am ales epilatul acasa in loc sa merg la salon!Recomand prietenelor mele de cate ori am ocazia sa foloseasca produsele de pe acest site,pt ca raportul calitate pret este foarte bun.

  4. Adriana imi place foarte mult cum ne povestesti tu si ai o putere mare de convingere.Zilele trecute mi.am cumparat produse de la EpilatPRO si sunt foarte multumita.Multumesc mult pt sfat si chiar mi-a prins bine sa stii. :-*

Lasă un răspuns

