(P) Daca fotografia ar vorbi…

 Ma nasc intotdeauna dintr-o dorinta mareata: aceea de a pastra vii, pentru vecie, amintiri, senzatii si experiente avute de tine. Mainile care ma ajuta sa iau nastere si aparatul care face posibila aceasta nu sunt intotdeauna dintre cele mai dibace, dar si cand sunt, eu pot sa fac minuni. Unii oameni ma doresc atat de mult, doar pentru ca mai apoi sa ma uite intr-un sertar sau sa ma puna intr-un folder din calculator, al carui nume l-au uitat din a doua secunda. Simt ca pot sa fac mai mult, daca mi se ofera sansa.

star-figure-stress-reliever-3-1008-304989Din dorinta de a te ajuta, de a-ti personaliza viata si de a aduce putin magie in viata ta, mi-am permis sa caut eu solutia. Am reusit sa patrund in lumea asta mare a internetului, si din pagina in pagina, dupa cateva incercari esuate, am descoperit singurul prieten de nadejde care ma ajuta la personalizarea vietii tale, adaugarea de magie in fotografie si obtinerea celor mai tari cadouri pentru prieteni. Si e atat de usor, incat nici nu am nevoie de al tau ajutor.

Primul lucru care m-a atras la acest „personaj” de basm a fost numele: PhotoFancy. Mi-a inspirat atat de multe! Parca i-am auzit chemarea, care imi spunea: poti sa fii perfecta, poti sa nasti zambete pe chipul oamenilor si poti sa ii faci fericiti. L-am intrebat cine e si cum de apare primul atunci cand caut pe Google ” editare foto „.  Mi-a zis ca lucrurile bune sunt intotdeauna in frunte si ca trebuie sa fie la indemana tuturor pentru a ii face fericiti. 

M-a intrebat cu ce ma poate ajuta. I-am zis simplu ca vreau sa arat mai bine, vreau sa fiu mai personala decat sunt deja si vreau ca cel care m-a creat sa ma poata vedea zilnic. A zambit! A spus ca va fi atat de simplu, incat nici nu voi realiza cand voi parasi folderul ala uitat de lume si voi trona semeata pe biroul creatorului meu.

M-a intreabat ce vreau. A spus ca imi poate oferi:

  • corectura profesionala cu doar un click
  • posibilitatea de a aparea alaturi de alte fotografii  intr-un superb colaj
  • efecte fotografice incredibile
  • posibilitatea de a ma personaliza cu numele creatorului meu sau cu un mesaj de suflet
  • posibilitatea de a fi pusa intr-o alta fotografie si de a obtine un efect real si credibil

Pentru ca toate sunau bine, am zis ca trebuie sa le incerc, fara sa omit ceva.  

Am inceput cu infrumusetarea – Prelucrare imagine

Primul pas a fost incarcarea Gratuita pe site-ul PhotoPhancy. Apoi, mi-au fost modificate, rapid si simplu, luminozitatea, constrastul si saturatia. Am fost putin decupata, pentru ca al meu creator nu a stiu sa faca incadrarea corecta. 😀 Putina focalizare si un pic de modificare a temperaturii culorii, si gata cu prima etapa. Si pentru ca era nevoie de o corectura, a fost folosita vraja numita „corectura la un click” si magia s-a intamplat. Am devenit perfecta! ❤

Editare cu PhotoFancy
Editare cu PhotoFancy.ro

Foarte multe posibilitati de transformare – Efecte imagine

 Sunt atatea posibilitati, incat doar alte poze pot sa exprime prin ce am trecut. E atat de grozav sa vad cat pot sa fiu de versatila. Pot sa devin rapid un puzzle, sau chiar o frumoasa pictura. Pot sa fiu amuzanta, sau pot sa fiu sobra. Pot sa fiu noua si stralucitoare, dar pot sa devin si veche si plina de mister.

cats
Editare cu PhotoFancy.ro
ianr-tile
Editare cu PhotoFancy.ro

Pentru un efect complet – FancyPhoto efect

Draga Photo Fancy, cu efectul tau, Fancy Photo, trebuie sa recunosc ca m-ai cucerit. Creatorului meu ii plac lucrurile sofisticate, care sa ii aduca aminte de momente frumoase, hobby-uri si pasiuni, iar cu aceasta functie, fundalurile si  ramele puse de dispozitie de ea, nu voi fi doar o poza, ci voi fi poza care ii va aminti de toate clipele frumoase din viata lui.

cats
Editare cu PhotoFancy.ro

Si pentru ca oricine are nevoie de putin romantism in viata sa, pot sa devin si o poza romantica, in doar doi timpi si trei miscari, cu foto-ramele de pe PhotoFancy.

pink-tile
Editare cu PhotoFancy.ro

Un colaj potrivit pentru orice gust

As fi vrut sa fi terminat deja, si sa scap odata de acel folder in care am tot stat. Dar PhotoFancy m-a fermecat atat de tare incat a trebuit sa incerc si sa vad cum mi-ar sta intr-un colaj. In patru, ca sa fiu mai exacta! 😀

cats
Editare cu Photofancy.ro

Putina magie, cu Magic Name

In cautarile mele pe acest site minunat, am descoperit si o functie, singura de altfel, care nu a fost creata pentru mine, ci a fost creata pentru cel ce m-a creat si pentru numele lui. Exista deja acolo alte poze, as putea spune, cu mult mai frumoase decat mine, care il asteapta sa isi puna numele pe ele.

cats

Posibilitatea de a personaliza produsul dorit

Dupa ce am trecut prin toate optiunile pe care PhotoFancy mi le-a pus la dispozitie, am decis ca este timpul sa ma hotarasc care este modul in care voi fi mereu in ochii creatorului mei. Am avut de ales intre cani, tricouri, ceasuri, fete de perna, genti, ochelari sau calendare, dar, am stat si m-am gandit putin, am analizat situatia si mi-am dat seama: telefonul lui este obiectul fara de care nu pleaca niciodata nicaieri si este obiectul pe care pune mana inca de dinainte de a deschide ochii, dimineata.

Da, voi fi poza cu care va fi personalizata husa telefonului său !

husa tel
Husa personalizata cu PhotoFancy
8 gânduri despre “(P) Daca fotografia ar vorbi…

Lasă un răspuns

