Doi ani de blog si cel mai frumos cadou

Tocmai am descoperit ca blogul meu a implinit 2 ani. Ieiii! ❤ Nu am sa vorbesc prea mult despre asta pentru ca astazi s-a intamplat ceva care depaseste acest eveniment minunat. Am primit cel mai frumos cadou, pe care mi l-am dorit si pe care probabil ca nu mi l-as fi permis nici in urmatorii 5 ani. 🙂

Cand am creat blogul, habar nu aveam ca vor trece doi ani si ca eu tot voi scrie aici. Motivul pentru care mi-am facut blog a fost pentru a-mi exersa scriitura si pentru a primi critici care sa ma ajute sa ma dezvolt. Pentru ca m-am plictisit (tipic mie) de acest scop maret, am vrut mai mult. Am vrut sa folosesc blogul si pentru altceva. 

Nu mi-am dorit sa castig bani din blog. Sa apelez la afiliere sau la publicitate, etc. Habar nu aveam eu acum doi ani ca poti sa traiesti de pe urma unui blog (calmati-va, eu as muri de foame daca m-as baza doar pe blogul meu :))) ). Mi-am dorit insa sa particip la competii pentru bloggeri, nu neaparat pentru premii, cat pentru a ma specializa in texte de publicitate + putin PR.

Mi-am umplut blogul de advertoriale si nu regret nicio secunda, pentru ca asa am invatat sa scriu si sa vand prin textele mele. Si iata ca in prezent am un job super-tare, unde exact aceleasi lucruri trebuie sa le fac. Pe viitor, stiu sigur ca asta imi va prinde bine si in cariera de PR pe care vreau sa o urmez.

Am inceput sa particip la competiile Blog Awards din curiozitate si pentru ca imi place competitia in general. Stiu ca am avut emotii atat de mari la prima campanie si am fost super-dezamagita ca nu am castigat nimic. Asta insa nu m-a facut sa renunt! M-a ambitionat si mai tare si m-a facut sa imi doresc sa fiu mai buna. Si sunt! 🙂

(Trebuie sa fac o paranteza si sa ofer un raspuns nesolicitat tuturor celor ce condamna bloggerii care participa la concursuri in care scriu advertoriale pe blog.)

Dragii mei, voi astia care „radeti” de bloggerii care participa la concursuri, faceti cu siguranta parte din doua categorii de oameni:

  • fie sunteti super-bogati sau va dau mami si tati bani si va permiteti de toate, caz in care nici eu nu as scrie, in locul vostru,  daca nu as sti sigur ca primesc ceva;
  • fie ati incercat sa participati 1 data, cel mult de 2 ori, la campanii pentru bloggeri, nu ati castigat nimic si acum sunteti suparati si considerati ca toate campaniile sunt de cacao.

Oricum ar fi, lasati-ma sa va zic ca va inselati amarnic atunci cand spuneti ca bloggerii care participa la astfel de concursuri sunt lepre. Da, exact asa scria un individ pe blogul lui.

Eu am lucrat inca de cand am pus prima data piciorul in Bucuresti. Si am tot lucrat de-a lungul acestor 2 ani. Nu am stat niciodata mai mult de 1 luna fara job. Cu toate astea, am participat si la concursuri pentru bloggeri si cred ca a fost cel mai intelept lucru pe care l-am facut. Pe langa faptul ca am castigat o gramada de premii, am cunoscut oameni minunati si mi-am ridicat traficul pe blog .

Advertorialele mele au in ele, nu doar reclama, ci si chestii noi pe care le poti invata. Fie ca e o reteta, fie ca sunt niste sfaturi, intotdeauna am incercat sa ofer cititorului si ceva in plus, nu doar reclama. Si, tot timpul mi-am marcat advertorialele.

(Gata paranteza. :D)

Pentru ca mai am si alta treaba astazi, va arat ultimul premiu castigat la un concurs cu blogul, la campania PhotoFancy, din „Vara Bloggerilor”, concursul pentru bloggeri organizat de Blog Awards.

Da, este un DSLR Nikon D3200, in valoare de aproximatv 2000 de lei, pentru care am scris DOAR 2 articole ( primul articol si articolul care i-a dat pe spate pe cei de la Photofancy, cei care au jurizat. 😀 ). Pai sa imi zica mie cineva (dintre aia care rad de noi) cand a fost el/ea ultima data platit/a cu 1000 de lei/articol! :))))

Despre Nikon d3200
Nikon D3200 castigat prin intermediul platformei Blog Awards.

De ce scriu toate astea? In primul rand pentru ca sunt foarte fericita, si eu scriu doar atunci cand traiesc ceva deosebit (advertorialele le scriu oricand :))) ) si in al doilea rand pentru ca vreau sa povestesc lumii despre concursurile cu advertoriale si ce inseamna ele de fapt. Stiu ca nu e tot timpul roz, asa cum a fost mereu in cazul meu. Eu am primit de fiecare data premiul promis, dar stiu ca sunt bloggeri care isi iau mare tepe. V-ati gandit ca poate nu colaborati cu cine trebuie? 🙂

Voi recomanda intotdeauna Blog Awards pentru ca nu m-au dezamagit niciodata! ❤ 

skin1.header-logo-regular

CITESTE SI: Ce sa faci ca sa castigi campaniile Blog Awards

Un gând despre “Doi ani de blog si cel mai frumos cadou

Lasă un răspuns

