M-a cuprins Black Friday Mania!

Cine ma cunoaste stie ca niciodata nu am participat la Black Friday… pana acum. De ce nu am participat? Pentru ca nu cunoasteam fenomenul si pentru ca nici nu mi-au trebuit neaparat chestii la care sa astept reduceri. Anul acesta ceva s-a schimbat! In plus, am un job nou si o sa va rog sa ma scuzati pentru ca in perioada ce urmeaza voi scrie din ce in ce mai rar.

Pentru ca nu vreau sa dispar in neant, fara sa imi justific absenta, va voi pune la curent cu ce s-a mai intamplat in viata mea profesionala, in ultimul timp. Vara asta am reusit sa trec prin 3 joburi, reusind intr-un final sa obtin jobul la care viseaza in secret multi studenti. Dar sa va povestesc de la inceput.

3 joburi, 1 vara

Vara asta am parasit jobul de la BeautyOne, unde am fost asistent PR&Marketing timp de 10 luni. Am inceput anul III la facultate si programul meu part-time de acolo avea sa se transforme in full time, lucru pentru care nu as fi fost nici pregatita, si nici timpul nu mi l-ar fi permis. Am iubit jobul de asistent PR! Am facut lucruri interesante, am cunoscut oameni frumosi si am participat la evenimente fascinante. 

Am vrut sa fac o pauza, dar nu am reusit. Nu sunt genul de om care sa reziste fara job mai mult de cateva saptamani. Am obtinut apoi un job de Asistent Director la o firma care avea 2 locuri de joaca cu Lego. Am rezistat o luna. Responsabilitatile multe si incompatibilitatea cu seful meu, cu care nu reuseam sa comunic deloc eficient, m-au facut sa demisionez si sa caut ceva mai potrivit mie.

imagesImediat, am gasit jobul pe care il am in prezent.  Si e chiar ce am visat si mi-am dorit. Salariul e foarte bun, programul e full-time, siiii… lucrez de acasa! Ce poate fi mai minunat? Cand am chef si daca am conexiune la internet, pot merge chiar si in parc sa scriu. 🙂

Ce imi place si mai tare este specificul site-ului pentru care scriu! Mi se potriveste manusa si reusesc sa imbin presa online cu publicitatea, dar si cu PR-ul, reusind astfel sa jonglez cu 3 domenii diferite.

Anul acesta voi face achizitii de Black Friday 2014

Daca ati citit ultimul meu articol, ati vazut ca mai nou am un Nikon D3200 pentru care as vrea sa iau cate ceva si de data asta chiar am nevoie de reducerile Black Friday 2014, pe care le astept cu nerabdare. Pentru ca deja m-am jucat cu el, dar si pentru ca imi lipsesc multe accesorii si am vazut ca Black Friday 2013 la eMAG a adus niste oferte grozave, am alcatuit o lista cu produse de la ei, care imi trebuie neaparat:

  1. Card de memorie Kingston de 32 GB (Aici am o dilema! Care e diferenta, in afara de dimensiune, intre card si card microSD? Capacitatea de stocare cred ca e aceeasi.)
  2. Geanta foto DSLR Nikon (momentan nu prea imi vine sa dau 150 de lei pe ea, asa ca Black Friday 2014 la eMAG sper sa imi vina in ajutor)
  3. Obiectiv Nikon 55-200mm (pe acesta sincera sa fiu, nu mi-l permit decat in rate, in cazul in care nu e inclus in oferta Black Friday 2014 la eMAG. E 800 de lei, dar la un moment dat, trebuie sa imi iau si asa ceva. Cei 55mm, cat poate cel mai mult in prezent DSLR-ul meu, nu sunt suficienti. :D)

Ca sa fiu sigura ca reusesc sa iau toate produsele, ca nu ma trezesc cu stoc epuizat sau ca voi fi luata prin surprindere, voi respecta aceste sfaturi utile de Black Friday si garantat voi reusi sa le am.

Sunt incantata pentru ca, nu-i asa, ne plac la nebunie reducerile! Care a fost cel mai tare lucru pe care l-ati luat cu reducere de Black Friday 2013? 🙂

Lasă un răspuns

