Weekend cu surprize si prima ninsoare

Weekendul acesta a fost unul plin si cu multe surprize pentru mine. Daca mi-ar fi spus cineva ca sambata va ninge la fel de frumos, dar si la fel de abundent ca in mijlocul lui decembrie, i-as fi ras in nas. Din fericire, prietenul meu este mai ancorat in realitate decat mine si a avut grija sa isi echipeze masina corespunzator, astfel ca nu am avut parte de surprizele neplacute pe care altii le-au avut.

Ziua de mea de sambata a inceput devreme. M-am trezit la 8, am luat micul dejun si am baut o cafea fierbinte. Era atat de frig afara, de parca ma aflam la Polul Nord, nu in Bucuresti, la sfarsitul lui octombrie. La un moment dat am vrut sa abandonez toate planurile pe ziua respectiva si sa ma intorc in pat. Nu am putut face asta pentru ca imi dadusem cuvantul, iar eu niciodata nu imi incalc cuvantul.

In prima parte a zilei am fost la salonul Marianei Grindei, unde am fost coafata si machiata pentru editia din acest an a Festivalului Make-up Fest. Apoi, timp de 2 ore (cred) am fost la Make-up Fest, unde eram si in momentul in care a inceput sa ninga exact ca in povesti. Eu iubesc zapada! Si o iubesc cu atat mai mult cu cat stiu ca ma pot baza pe iubitul meu sa ma duca pe unde am nevoie, cand afara nu se poate circula. Din pacate inca nu am permis. Visez noptile cum conduc, atat de tare imi doresc sa imi iau permisul. 😀

Oricat de frig ar fi afara, in masina intotdeauna e cald si bine! :)
Oricat de frig ar fi afara, in masina intotdeauna e cald si bine! 🙂

Dupa Make-up Fest, am mers la Salonul Auto Bucuresti, iar pentru mine a fost o surpriza, pentru ca nu am stiut unde mergem, pana nu am ajuns acolo. Unul dintre lucrurile pe care eu si prietenul meu il avem in comun este pasiunea pentru autoturisme. Am fost cu atat mai fascinata de intregul eveniment cu cat, am avut posibilitatea sa vedem autoturisme noi, unele proaspat lansate (Citroen Cactus), dar si o expozitie speciala de masini vechi. Din pacate, masinile de racing, cele tunate, erau complet acoperite de zapada (da, erau afara) si nu am putut vedea mare lucru.

Această prezentare necesită JavaScript.

Cand am plecat de acolo, strazile Bucurestiului erau parca desprinse din filmele din seria „Singur acasa”. Ningea des, cu fulgi mari si, contrar oricaror asteptari, zapada se asternea de parca urma, in 2-3 zile, Craciunul. Bineinteles ca si anul acesta autoritatile au fost luate prin surprindere! Sa zicem ca macar acum le dam dreptate. Din fericire, asa cum ziceam, prietenul meu si-a echipat masina corespunzator, chiar cu cateva saptamani inainte de „marele eveniment alb”.

Voi ce ati facut weekend-ul asta? 🙂

Lasă un răspuns

