(P) Motive pentru care as vizita Atena

In perioada octombrie – noiembrie, agentiile de turism din Romania pun la dispozitie doritorilor oferte speciale de calatorie, in destinatii impresionante. Eu sunt o mare iubitoare de calatorii. Daca mi-as permite, as calatori non-stop si nu as obosi niciodata. Trebuie sa recunosc ca inceperea facultatii, jobul pe care il am, dar si alte proiecte in care sunt implicata, au reusit sa ma epuizeze si sa ma faca sa visez deja la vacanta. 

Atena

Pentru ca iubesc istoria si pentru ca am devorat cu sufletul la gura „Legendele Olimpului”, intotdeauna mi-am dorit sa vizitez Atena, dar asta nu sunt singurele motive pentru care as vizita-o! Mai am alte 3 motive pentru care Atena este destinatia perfecta pentru o calatorie.

1. Obiectivele turistice antice

Atena este orasul artei si al maiestriei trecutului. Desi obiective turistice nu sunt multe, ele sunt cu adevarat impresionante. Nu ma gandesc decat la sutele de poze pe care le-as face daca as ajunge in Atena. As avea atatea lucruri noi de vazut si o vacanta in Atena mi-ar reincarca bateriile. Imi doresc foarte mult sa am ocazia sa vad templele maiestoase pe care le-am vazut doar in filme sau despre care am citit in carti. Pe lista mea de „trebuie neaparat sa vad” sunt: Acropole, Templul lui Zeus, Vechea Agora, Templul lui Poseidon, dar si altele.

Temple Atena
Acropole, Templul lui Zeus, Vechea Agora si Templul lui Poseidon sunt doar cateva dintre atractiile turistice ale Atenei.

2. Mancarea greceasca

Salata greceasca, tzatziki, souvlaki, musaca dar si alte preparate delicioase ma fac sa aleg Atena ca urmatoarea destinatie de vacanta. Chiar daca retetele grecesti sunt simple, grecii primesc puncte in plus pentru ca folosesc ingrediente naturale, sanatoase si pline de vitamine. Mancarea greceasca este de tip mediteranean si are influente din mancarea italiana si turceasca. Ingredientele de baza folosite in bucataria greceasca sunt legumele, verdeţurile, uleiul de masline, cerealele, vinul, pestele si mai multe feluri de carne, in special de pui, iepure si porc.

Mancare greceasca colaj

3. Oferta de la Aerolines

Aerolines.ro iti ofera ocazia de a cumpara bilete de avion ieftine, simplu si rapid. Uitandu-ma pe ofertele lor speciale din aceasta perioada, am vazut si oferta la bilete de avion catre Atena. Mi se pare o super oferta, mai ales pentru perioada in care este valabila aceasta oferta. Zborul, dus-intors, are loc cu Tarom si toate taxele sunt incluse. Avionul va ateriza pe Aeroportul International din Atena – Eleftherios Venizelos (ATH) , care este situat la 27 km est de oras. De la Aeroport pana in oras, am posibilitatea de a merge cu metroul (ca si asa este mijlocul meu favorit de transport in oras), biletul costand doar 6 euro.

atena bilete de avion

Pe Aerolines mai gasiti si alte destinatii cu bilete aflate la oferta. Care va face cu ochiul si de ce? 🙂

Lasă un răspuns

