Tabăra foto pentru bloggeri #TFB9Lumia930

Venirea toamnei a însemnat pentru mine un nou an de facultate, un job nou, dar și un DSRL nou, care m-a făcut să ies mai mult din casă, din dorința de a face poze. Este adevărat că am fost foarte ocupată și nu am avut timp nici să respir. Cu toate astea, am reușit să profit din plin de culorile toamnei, m-am plimbat prin frumoasele parcuri ale Bucureștiului și am făcut o mulțime de fotografii, care vor fi postate și pe blog în curând. Astăzi, însă, vreau să vă vorbesc despre altceva. Vreau să vă povestesc despre o tabără în care îmi doresc enorm să merg și despre care vreau să aflați și voi.

Blogal Initiative, așa cum ne-a obișnuit (pe noi, bloggerii), organizează din nou o campanie foarte faină, prin care ne invită să învățăm fotografie, alături de alți blogeri iubitori de frumos. În perioada 20 – 23 noiembrie 2014, Foto Union organizează a noua ediție a Taberei de Fotografie pentru Bloggeri Powered by Lumia 930, cu sprijinul Consiliului Județean Bistrița-Năsăud și al Țiriac Auto. Locația acestui an este Cetatea Bistriței, un loc superb, unde bloggerii invitați vor putea face poze și vor putea învăța tainele fotografiilor reușite.

Cetatea Bistritei
Cetatea Bistriței (sursa: info pensiuni.ro)

Dupa cum știti deja, am și eu un mic DSLR (perfect pentru amatori), care face niște poze foarte bune, dar care le-ar putea face și mai bune dacă aș ști și ceva teorie din domeniu. Iubesc fotografia și singura problemă, atunci când ies cu prietenii mei, sau când călătoresc, este aceea că nu îmi mai dezlipesc aparatul de la ochi. Îl am de puțin timp, dar am făcut deja aproximativ 500 de fotografii (selectate, nu totale).

Îmi doresc să particip la această tabără pentru că va reuși să îmbine două dintre pasiunile mele cele mai mari: fotografia și călătoritul. În plus, am mai fost o singură dată într-o tabără de 3 zile, care a fost mai mult o excursie cu autocarul. Copilăria și timpul trec rapid pe lângă mine și simt că dacă nu merg în perioada asta, nici că voi mai avea ocazia. 🙂

tfb9-afisul-oficial-web

Vor mai fi acolo: Chinezu, Dan Byron, Deea (jumătatea bruneta din Black&White) , Toma Nicolau, Carmen Albișteanu, Valentina Dică, Corina Scheianu, Cosmin Tudoran, Victor Arsene, Cristian Șuțu și  Cristian Florea.

Dacă ai blog și ești pasionat de călătorie și fotografie, poți să participi la concurs, în perioada 10 – 16 noiembrie, pentru a câștiga un loc în Tabăra de Fotografie pentru Bloggeri #TFB9Lumia930 ( e doar un loc, dar sunt eu drăguță și vă anunț și pe voi, deși eu îmi doresc enorm să merg). 

banner-campanie-tfb9lumia930

Să recapitulăm! Îmi doresc să particip la Tabăra de Fotografie pentru Bloggeri #TFB9Lumia930 pentru:

  • A învăța cât mai multe despre fotografie și arta de a fotografia;
  • Pentru pozele grozave pe care o să le fac pe drumul până acolo, dar mai ales în Cetatea Bistriței;
  • Pentru socializare și distracție;
  • Pentru că nu am mai vizitat până acum zona Bistriței și tare frumoasă pare din poze.

Așadar, dacă și pe tine te atrag cele de mai sus, înscrie-te în competiție. Transportul, cazarea şi masa sunt incluse. Tu trebuie doar să te înarmezi cu voie bună și cu chef de plimbare, socializare și învățare. Eu deja visez la plecare! 🙂

UPDATE: AICI aveți dovada că sunt o mare iubitoare de călătorii, dar mai ales de fotografii. Toate pozele sunt făcute cu un DSLR Nikon (nu mai știu ce model era, dar aveam 3 obiective la el) deci putea mai mult mult doar că nu am știut eu să îl folosesc la adevărata valoare. DSLR-ul era primit de la facultate, pentru un proiect, dar l-am „sechestrat” și pe perioada vacanței! 😀

10 gânduri despre “Tabăra foto pentru bloggeri #TFB9Lumia930

Lasă un răspuns

