Merg in tabara foto pentru bloggeri #TFB9Lumia930

Asa cum va spuneam AICI, mi-am dorit foarte mult sa particip la Tabăra foto pentru bloggeri #TFB9Lumia930 si, dupa cate se pare, cand iti doresti foarte mult ceva, chiar primesti. Asa ca, aveti grija ce va doriti pentru ca s-ar putea sa primiti ceea ce vreti! 🙂

10624793_10152830223669886_5225845048129317909_n

Asadar, in perioada 20 – 23 noiembrie 2014, voi participa la cea de-a noua editie TFB9, adica in tabara de fotografie dedicata bloggerilor. TFB9 este un eveniment powered by Lumia 930, organizat de Foto Union, cu sprijinul Consiliului Județean Bistrița-Năsăud, Țiriac Auto, Bere Silva șiKooperativa 2.0.

Nu am cuvinte sa descriu incantarea ce ma incearca astazi, mai ales ca 99% eram sigura ca nu voi fi aleasa. De ce? Pentru ca, asa cum am mai zis, nu am blog de om serios (adica nu am blog cu domeniu.ro/.com/altele) si, din ce am observat eu pana acum, doar oamenii cu bloguri mari si cu trafic de ordinul miilor de unici pe zi (nu ca mine, cu aproximativ 200 de unici pe zi) merg la chestii faine pentru bloggeri. Se pare ca m-am inselat amarnic!

tfb9-afisul-oficial-web

Din fericire, juriului i-a fost foarte greu sa aleaga un singur castigator, asa ca a ales doi si a suplimentat putin numarul de oameni prezenti in tabara. Pe langa Adrian (care eram sigura ca va castiga pentru ca a avut un articol foarte bun, are blog de om serios si mai scrie si o carte), am fost aleasa si eu. Ieiiii! 🙂 Se pare ca celor de la Blogal Initiative le plac numele Adrian/Adriana! :))) (glumesc 😀 si ma bucur ca le-a placut articolul meu sincer si scris din suflet).

Multumesc lui Cristian Șuțu (organizator TBF9), care m-a trezit din somn 😀 cu aceasta veste fantastica, dar si pentru ca m-a ales. Si, nu in ultimul rand, le multumesc lui Cristian Florea, de pe blogul caruia am aflat de concurs si care mi-a dat si mail astazi, ca sa ma anunte ca am castigat, dar si lui Chinezul, care ne ofera astfel de oportunitati, prin Blogal Initiative, platforma de concursuri pentru bloggeri. (Tot datorita lor am avut ocazia minunata de a participa la cel mai dragut concert din viata mea!) 🙂

Toti cei 11 participanti, 12 cu mine, cunoscuti si drept „cei 12 care vor cuceri Bistrita„, sunt oameni frumosi (mai ales eu :))). Ca sa nu stric sintagma „cei 12 care vor cuceri Bistrita”, ma includ si pe mine, desi ma refer la ceilalti 11 participanti, in cele ce zic.) si foarte activi in online (lucru care ma face putin sa fiu stanjenita, pentru ca eu nu sunt). Am fost insa asigurata ca ma voi simti foarte bine si cred ca va fi o experienta de neuitat. Dovada faptului ca sunt oameni frumosi este Valentina Dică, care deja m-a facut sa ma simt mai relaxata si sa nu ma tem de multimea de oameni necunoscuti mie pana acum. 🙂 Iti multumesc frumos si tie, Valentina! :*

Ati bloggeri participanti (pe care de abia astept sa ii cunosc): Dan Byron ,  Cosmin TudoranDeea, Toma NicolauCarmen Albișteanu, Victor Arsene, Adrian Anghel.

 

 

Un gând despre “Merg in tabara foto pentru bloggeri #TFB9Lumia930

Lasă un răspuns

