Ce mesaje dubiosele am mai primit pe LinkedIn

Mi-am facut cont pe LinkedIn in primul an de facultate, la recomandarea Elenei. Zicea ca o sa ma ajute pe plan profesional, sa imi fac cunostinte, etc. Avand in vedere ca nu intru pe el decat sa dau accept cererilor de prietenie, nu prea vad cum o sa ma ajute. Astazi vreau sa va arat si voua ce mesaje dubioase primesc eu pe LinkedIn de la oameni pe care nu ii cunosc.

linkedin-android-walks

LinkedIn este un fel de Facebook al lumii profesionale si a putea fi o o excelenta oportunitate de a iti demonstra pasiunea si atitudinea proactiva intr-un anumit sector de pe piata muncii, daca stii sa il folosesti corect. Aici poti stabili conexiuni cu oameni care sunt pasionati de acelasi domeniu/i ca si tine. Poti de asemenea sa te si angajezi prin intermediul site-ului, dar asta este o alta poveste.

Sa trecem in revista cateva mesaje dubiosele pe care le-am primit in ultima perioada pe aceasta retea:

  1. „Happy Birthday Adriana-Ionela!  
    Multa sanatate, mult succes in cariera si… Stay beautiful !Nicolae”
  2. „Dear Adriana,
    At outset thank you to accept me as a friend on your network, and I hope that you are well and doing fine. I am Ali from Iraq and I would like to hear from you to be in touch with you always. KD. RGDS” (ALWAYS-ul ala a sunat ca o cerere in casatorie.) :)))))
  3.  „Bine v-am gasit!
    Va multumesc, in virtutea conexiunii pe LinkedIn pe care o avem, pentru deschidere si interes….” (Aaaa, cum? In virtutea.. bla, bla? Doamne, de unde atata creativitate pe capul dvs.? 😐 )
  4. „Dear Adriana
    Thank you for accepting my invitation, it is a real honor to meet you through this professional network and hope that we will develop our exchange and friendship.
    Allow me kindly to compliment your beauty Lady, you look like you were just dropped off the heaven.
    Respectfully,
    Aziddin”  (Pffff! Am ras atat de tare ca nici cuvinte nu mai am. Om la varsta lui, sa arunce el asa cu replici lipsite de substanta. Ntz! Ntz! :))))) )

Sunt sigura ca nu sunt singura care primeste astfel de mesaje. Vreau sa stiu ce mesaje primiti voi pe LinkedIn! 😀

 

2 gânduri despre “Ce mesaje dubiosele am mai primit pe LinkedIn

Lasă un răspuns

