M-am indragostit in #TFB9!

Desi sunt intr-o relatie de 3 ani si un pic, din cand in cand ma mai si indragostesc, iar iubitul meu este de acord cu asta. 🙂 Cand m-am hotarat sa merg in cea de-a noua editie a Taberei Foto pentru Bloggeri, care a avut loc la sfarsitul saptamanii trecute, am facut-o cu gandul ca voi avea ocazia sa plec din Bucuresti, sa ma relaxez si sa ma deconectez de la cotidian. Ce nu am anticipat eu este ca am sfarsit prin a ma indragosti irevocabil.

tfb9 bistrita

Am parasit Bucurestiul si ne-am indreptat catre Bistrita joi, 20 noiembrie, pe la ora 9 dimineata. Unsprezece oameni (cel de-al 12-lea era deja in Bistrita), 3-4 baxuri cu #BereSilva, telefoane cu super camere foto de 20 mp, #Lumia930, si prea multe bagaje, toate distribuite in doua super masini de la Mercedes, oferite prin amabilitatea celor de la #TiriacAuto. Multumim, drumul a fost o adevarata placere! Am fost cazati la hotelul de 5 stele, cu servicii impecabile, Metropolis, din Bistrita, situat intr-o superba zona, langa Parcul Central care era pictat in culorile toamnei.

Sponsori TFB9 Bistrita 2014
TFB9 este un eveniment powered by Lumia 930, organizat de Foto Union, cu sprijinul Consiliului Județean Bistrița-Năsăud, Țiriac Auto, Bere Silva și Kooperativa 2.0.

Cele aproximativ 8 ore petrecute pe drum au fost un prilej foarte bun pentru a ne cunoaste mai bine (eu nu stiam pe nimeni in realitate, ci doar din online), pentru a ne forma pareri si a desemna deja favoriti, dar si pentru a testa camerele telefoanelor pe care tocmai le primisem. Entuziasmul cu care plecasem la drum, dar si intrarea in posesia noului Lumia 930, m-au facut sa pozez cam tot ce imi iesea in cale (cum ar fi oile astea de mai jos). Pozele facute cu Lumia930 au dimensiuni foarte mari de 3072 x 1728, lucru care iti permite sa te joci cum doresti cu fotografiile, fara sa fie afectata claritatea.

Fotografie realizata cu noul Nokia Lumia 930
Fotografie realizata cu noul Nokia Lumia 930, camera foto de 20 mp.

In #tfb9lumia930, in timp ce lumea facea fotografii, eu ma indragosteam…

Da, am sa recunosc ca sunt o persoana sensibila, lipicioasa si care se indragosteste relativ rapid. Toate astea, combinate cu contextul #tfb9lumia930 m-au facut sa ma indragostesc de:

  1. Oameni

Nu m-am indragostit doar de oamenii frumosi, creativi si plini de energie cu care am participat in tabara ci si de localnicii Bistritei. O diversitate de stiluri mai mare ca in Bistrita indraznesc sa spun ca nici in Bucuresti nu am vazut. Strazile sunt pline de copii care zambesc incantati atunci cand vrei sa le faci o poza si care primesc cu mare drag un covrig cald daca doresti sa ii rasplatesti. In timp ce colinzi strazile Bistritei, intalnesti oameni iesiti din tipar, asa cum era Larisa, care s-a prezentat astfel: „Buna, sunt Larisa, Zeita Soarelui. Bijuteriile mi le-am facut singura.”

Larisa din Bistrita #tfb9
„Bună ziua, eu sunt Larisa, zeița soarelui. Îmi faceți și mie o poză?”

Cat despre colegii mei, nu am cuvinte si jos palaria! Am ras in 3 zile cat nu am mai ras de luni bune. M-au ajutat sa ma acomodez rapid, pentru ca au fost foarte draguti, m-au inspirat si m-au facut sa ii admir si sa imi doresc sa fiu chiar mai buna decat ei (ceea ce e destul de greu avand in vedere ca cei mai multi dintre ei au ajuns deja a un nivel remarcabil, dar eu intotdeauna am aspiratii mari 😀 ).

Bloggerii din tfb9 Bistrita
Cei 12 bloggerii din #tfb9 Bistrita.

Multumim, Toma Nicolau, pentru fabulosul selfie de grup! 🙂

  1. Locurile vizitate

Ne-am plimbat cat de mult am putut in cele 3 zile petrecute in Bistrita. Eram constienti ca timpul va zbura ca gandul si am incercat sa vedem cat mai multe din frumusetile Bistritei. Dupa deja 3 ani petrecuti in Bucuresti, sa petrec 3 zile in Bistrita a fost o vacanta ideala. Mi-au placut strazile desprinse parca dintr-un alt secol si linistea lor, parcurile multe si superb colorate, dealurile, muntii, zapada, brazii, mancarea buna si vinul aromat.

Bistrita vazuta din turnul Bisericii Evalghelica
Bistrita vazuta din turnul Bisericii Evalghelica (Foto realizata de subsemnata, cu Nikon D3200 cu obiectiv de 18 – 55 mm)
  1. Fotografie

Mi-am dorit sa merg in tabara tocmai pentru ca iubeam fotografia, dar in #tfb9 am descoperit ca in spatele unei fotografii se ascund multe. E mult efort (incadrare, gasirea unghiului perfect, alegerea unei viziuni, prealucrea finala, etc), e pasiune, e dorinta de a exprima ganduri, stari, sentimente. E arta! Foarte mult mi-a placut ca am invatat lucruri in mod util. Pentru ca un subiect sa ma intereseze sau sa se prinda de mine, trebuie sa fiu motivata. Cele doua reprize de jurizare a fotografiilor m-au facut sa am spirit competitiv si sa vreau sa fac fotografii din ce in ce mai bune.

Deea CuDeea Cristian Sutu foto
Fotografia mea favorita dintre toate fotografiile pe care le-am facut in cele 3 zile de TFB9. (Foto realizata de subsemnata, cu Nikon D3200 cu obiectiv de 18 – 55 mm)
  1. Eu, cu mine si despre mine

Chiar sper sa nu sune a lauda, dar dupa aceasta tabara, atunci cand ma privesc in oglinda vad o alta persoana, una care imi place la nebunie. Vad o tipa de gasca, care se integreaza rapid in colectiv, care poate sa spuna ce gandeste si sa aiba siguranta ca nu va fi penibila. Vad un om care poate si caruia nu ii lipseste nimic pentru a reusi, in afara de ceva mai multa determinare si consecventa.

Vad un chip placut care a inspirat si a generat poze multe si care a primit complimente pentru „ochii de caprioara” (nu pot sa imi amintesc cine mi-a zis prima data asta 😦 ). Vad o persoana frumoasa, exact asa cum este ea, cu pistrui pe nas, fara pometi sau buze accentuate si cu „un ochi mai mare decat celalalt”, ca sa il citez pe Victor. :)))))

Adriana Sandru foto tfb9
Fotografii din TFB9, marturii ale unor amintiri superbe.

(Cele doua fotografii de sus sunt facute de Deea Cudeea de la BlackWhiteStyle, care pe langa faptul ca se pricepe la facut poze si ca are idei creative in acest sens, se pricepe extraordinar de bine si la editat. Poza din stanga jos este facuta de Cristian Sutu iar pe blogul lui mai gasiti poze cu mine din acelasi registru, aici. Ultima poza este facut de colegu’ Chinezu, un om minunat care m-a impresionat prin frumuseatea si caldura cu care vorbeste despre familia lui.)

Pe scurt, in 3 zile am trecut treptat de la tipa plina de energie si care vorbeste mult, la tarancuta care este cuprinsa de melancolie si dor si… la tipa senzuala, care savureaza un pahar de vin in camera unui hotel de 5 stele.

TFB9 este un eveniment powered by Lumia 930, organizat de Foto Union, cu sprijinul Consiliului Judetean Bistrita-Nasaud, Tiriac Auto, Bere Silva siKooperativa 2.0. Alte texte din superba tabara TFB9 gasiti pe blogurile celorlalti bloggeri participanti: Dan Byron, Cosmin TudoranDeea, Toma NicolauCarmen Albișteanu, Victor Arsene, Adrian AnghelValentina Dică.

4 gânduri despre “M-am indragostit in #TFB9!

Lasă un răspuns

