Maga&Tudoran, „Pisici” – noua obsesie muzicala

Cand am fost in #TFB9, v-am povestit ca am fost cu oameni faini, care nu doar ca „vorbeau pe limba” mea, fiind bloggeri ca si mine, ci mai aveau si gusturi foarte bune la muzica. Dar, dintre toate melodiile auzite in cele aproape 4 zile petrecute cu familia TFB, o melodie mi-a ajuns mie la inima si mi-a placut un pic mai mult decat orice alta melodie ascultata atunci.

Intr-una din zile, am nimerit in masina cu un om nebun, dar nebun de frumos. Am ras in ora aia sau cat am stat in masina, cu atata pofta, incat am crezut ca lesin. Habar nu aveam cine e tipul. Vedeam un om fain, care punea melodii super si care ne facea pe toti sa radem.

 

La un moment dat, a pus o melodie care mi-a atras atentia. L-am intrebat cum se numeste si cine canta pentru ca voiam sa o mai ascult si dupa ziua aia. Mi-a ras in nas si mi-a zis: „Imposibil! Inca nu a aparut!„. Ramasesem putin interzisa. El asculta melodia la casetofonul masinii, de pe telefon, iar mie imi zicea ca nu a aparut. Aveam sa descopar apoi ca stau de vorba cu domnul Cosmin Tudoran, fost solist la Ca$$a Locco si ca melodia cu pricina urma sa fie noul lui single, alaturi de Maga, colegul sau.

Dupa ce ne-am intors in Bucuresti, l-am mai tot batut la cap sa imi dea melodia sau sa imi zica macar cand o sa apara. E o melodie foarte faina, care te ridica de pe scaun chiar daca mori de oboseala, care te face sa vrei sa dansezi chiar si atunci cand mergi pe strada si se uita lumea ciudat la tine, care e antrenanta si care are niste versuri foarte faine.

Versuri „Pisici” – Maga&Tudoran:

Hello
Pisica blândă zgârie foarte rău
M-am zgâriat, m-am tratat, mi-a trecut, am uitat
Acum mă ard din nou
Hello
Doar un pic sa te ating
De pernuțe sa te prind
Prea mică și tendențioasă,
Tres sexy și periculoasă
Pari minoră dar tu doar
Din privire poți să scoți
Animalul din mine

Refren

Sunt alergic la pisici
Mai ales la alea mici
Merg pe vârfuri ca-n urzici
Am emoții ca la brici
Noaptea sunt pe treabă
Felinele-s pe stradă
Umblă după pradă
Felinele pe stradă

Strofa 2

Pis pisicuță-pis..
Hai să facem un compromis
Hai împreună
Sa mieunăm la lună
Sa ne-atingem cozile
Să-ntrecem limitele
Am trăit 8 vieți jumate
Cu zgârieturi pe spate
Purici, purici
N-am sa fac prea mulți pe-aici
Ești felină targetată
Naturală, înzestrastră
Esti micuță dar tu doar
Din privire poți să scoți
Animalul din mine

Refren

Sunt alergic la pisici
Mai ales la alea mici
Merg pe vârfuri ca-n urzici
Am emoții ca la brici
Noaptea sunt pe treabă
Felinele-s pe stradă
Umblă după pradă
Felinele pe stradă

Astazi, la ora 10, a fost lansata IN SFARSIT melodia „Pisici” si inclusiv acum, cand scriu aceste randuri, o ascult. De fapt, cred ca s-a facut o ora, cel putin, de cand o tot ascult. ❤

Felicitari si la mai multe, Maga&Tudoran! 🙂

Lasă un răspuns

