Magazine participante si oferte Black Friday 2015

Nici nu a trecut bine Black Friday 2014 ca deja au aparut lista cu magazinele participante la Black Friday 2015. Inca putin si s-ar putea sa vedem deja chiar oferte de Black Friday 2015. Dupa vanzarile record si reducerile substantiale de Black Friday 2014, m-am gandit sa profit serios de ofertele Black Friday 2015 si sa imi alcatuiesc inca de pe acum lista de cumparaturi.

Black Friday 2015
Black Friday 2015

Pentru ca am fost direct implicata in Black Friday-ul din 2014, in sensul ca am scris despre asta pentru un site de profil, stiu cat de mari au fost ofertele si stiu cam ce sa astept de la Black Friday 2015 si ce magazine sa urmaresc. Tocmai experienta mea a fost cea care m-a ajutat sa imi alcatuiesc lista cu produsele.

Lista de cumparaturi pentru Black Friday este un must!

Este bine ca inainte de anuntarea ofertelor de Black Friday 2015 sa stii exact ce vrei sa cumperi. Ofertele pot fi foarte tentante, iar tu te poti lasa dus de val si la finalul campaniei (sau chiar pe la mijlocul ei) te poti trezi ca ai ramas fara bani si ca nu ai achizitionat nici jumatate din lucrurile pe care ti le doreai.

black friday 2015   shopping list
Black Friday 2015 Shopping List

Pentru ca sunt freak control, dar si pentru ca aveam nevoie sa imi prioritizez nevoile, am alcatuit o lista cu lucrurile care imi trebuie neaparat si la finalul ei (cele marcate cu „*”) sunt cele pe care mi le-as dori dar nu reprezinta musai o necesitate. Pe scurt, am sa scriu despre ce am nevoie si astept de la voi sugestii, pentru ca trebuie sa recunosc ca nu ma pricep extraordinar de bine la branduri si tehnologii:

  • obiectiv mai mare decat cel standard de la Nikon-ul meu DSLR D3200;
  • tripod (stiu ca se poarta batul pentru selfies, dar cum nu sunt mare fana a pozelor cu mine, vreau un tripod pentru clipuri video. Poate alea o sa imi placa ceva mai mult. :))) );
  • card de memorie 32Gb + (adica il vreau pe cel mai mare posibil pentru Nikonul meu);
  • tableta (ASUS neaparat: pret bun, brandul imi e familiar pentru ca am laptopul de la ei. Pentru ca mi se mai elibereaza programul, am zeci de carti care ma asteapta si pe care as vrea sa le citesc, iar telefonul meu are ecranul putin cam mic pentru asta);
  • smart TV (o sa ziceti ca asta nu e un must, dar pentru mine e. M-am saturat sa stric filme bune (vechi, nu alea care sunt in cinema, ca pe alea mergem si le vedem la cinema, pe cat posibil), uitandu-ma la ele pe laptop in pat, in pozitii dubioase si incomode).
  • *PS 4 (o sa ziceti ca sunt nebuna, dar o sa innebunesc daca nu imi iau PS4 cat mai repede. Am vazut acum cateva seri niste trailere de jocuri pentru PS4 pe Youtube si vreo 4 ore doar asta am facut. M-am uitat la ele si m-am ofticat ca nu am PS4).
  • *ondulator de par (ca sa nu fiu exagerata si sa ma dezic de natura mea feminina, il mentionez si pe asta, desi sunt bine mersi si fara el. :D)

Cam asta ar fi lista, cum am zis mai sus astept sugestii pentru aceste produse. Magazinele pe care le voi urmari se gasesc in lista de magazine participante la Black Friday 2015 in Romania. Pentru oferte, asa cum am mai zis, mai trebuie sa asteptam putin. Mai intai le avem pe cele de „zilele indragostelii” si pe cele de Paste. De abia apoi o sa putem cauta oferte de Black Friday.

Sfaturi pentru Black Friday 2015

Ca sfaturi finale, pe langa alcatuirea unei liste de cumparaturi, va recomand sa aveti dinainte conturi pe site-urile magazinelor care va intereseaza, sa apelati la comparator de preturi ca sa fiti siguri ca profitati de oferta cea mai buna, sa aveti contul alimentat, ca sa puteti cumpara si sa cititi cu atentie conditiile de transport si retur de Black Friday. Sunt magazine care schimba aceste conditii si introduc conditii speciale cu ocazia campaniei anuale de reduceri.

Astept sugestiile cerute mai sus si eventual alte sfaturi de la voi! 🙂

 

Lasă un răspuns

