Concurs cu invitatie dubla la teatru: Piesa pentru frate sora -Tennessee Williams

Concurs: Iti ofer o invitatie dubla la teatru (Piesa pentru frate si sora)

UPDATE: Castigatoarea concursului este Loredana Viga! Felicitari! 🙂 Clipul cu extragerea il gasiti pe pagina de Facebook a blogului.

Saptamana trecuta am fost la cea mai ciudata si deosebita piesa pe care am vazut-o in viata mea. Desi ma asteptam sa vad traditionalul decor si rigiditatea cu care ma obisnuisem de la alte piese de teatru, am fost surprinsa sa iau parte la o experienta inedita si sa fiu parte din spectacol. Vrei si tu? Iti dau o invitatie dubla cadou! 

Piesa despre care vorbesc este Piesa pentru frate si sora si am scris despre ea aici. Teatrul in sine reprezinta o experienta deosebita, ne scoate din cotidian si ne face sa traim senzatii inedite, dar piesa asta are ceva deosebit. Te face sa iti pui niste intrebari si sa analizezi mai bine ceea ce reprezinta pentru tine prezentul.

Piesa pentru frate si sora
Piesa pentru frate si sora

Pentru ca mi-a placut mult si, pentru ca atunci cand imi place ceva mult, tin musai sa arat si altora, ofer posibilitatea unui norocos/ unei norocoase sa castige o invitatie dubla la Piesa pentru frate si sora, care se va juca la Teatrul National Bucuresti, Sala Mica, pe 7 martie, sambata, la ora 20:00.

Concurs cu invitatie dubla la teatru: Piesa pentru frate sora -Tennessee Williams
Concurs cu invitatie dubla la teatru: Piesa pentru frate sora -Tennessee Williams

Tot ce trebuie sa faci este sa lasi un comentariu (cu o adresa de mail valabila si cu nume si prenume), la acest articol, in care sa imi zici de ce crezi ca este bine sa ai un frate sau o sora. Daca nu crezi asta, poti sa imi zici de ce e mai bine sa fii singur la parinti. Promit ca vei avea aceeasi sansa de a castiga! 🙂

Castigatorul va fi ales cu random.org si voi filma intregul proces, pentru o transparenta totala. Acesta va fi anuntat vineri, pe 6 martie, pe pagina de Facebook a Blogului. 🙂 

PS: pentru a va dubla sansa de a castiga, participati la acelasi concurs pe pagina de Facebook a Lucianei sau pe blogul Ralucai. Biletele pentru spectacol au fost puse in vanzare si le gasiti aici.
23 de gânduri despre “Concurs: Iti ofer o invitatie dubla la teatru (Piesa pentru frate si sora)

  1. Daca m-ar fi întrebat cineva acum 5 ani cum este sa ai o sora, as fi spus tare si răspicat ca este foarte rau. Acuma ca am crescut, părerea este total schimbata. Fratii au o anumita legatura profunda chiar si atunci cand nu se inteleg. Altceva nici nu mai contează. Sa poti sa simti acel sentiment, distruge orice alt motiv pentru care nu as vrea sa am o sora.

  2. Eu am o sora mai mica cu sase ani decat mine si ma bucur ca nu sunt singura la parinti. In primul rand, stii ca ea iti este alaturi orice ar fi si te poate intelege. In al doilea rand, tu inveti sa te preocupi pentru ea, sa imparti, sa discuti si sa creezi o legatura durabila.

    • Cu cat diferenta de varsta dintre frati este mai mare, cu atat mai mici sunt sansele de conflict, nu-i asa? :)))) Eu am o sora mai mica doar cu un an decat mine si cand eram mici ne certam si ne bateam zilnic. 😀

  3. Sunt mandra ca am o sora si le multumesc parintilor mei ca mi-au oferit aceasta sansa, este unica pentru mine si daca ma crezi am o emotie in suflet cand vorbesc despre ea. Este buna, este rea, ma cearta, imi arata ca ma iubeste, dimineata ma face sa zambesc de la un simplu mesaj, sunt multe de spus, dar cel mai de pret este ca sunt fericita ca am o sora ca ea! Imi aduc aminte cu atata drag de pe vremea cand eram mici, diferenta dintre mine si ea este de 6 ani. Iar acum ma uit la copilul meu careia nu i-am putut oferi o sora sau un frate …care pur si simplu in fiecare prieten apropiat spune ca este fratele lui!

  4. Consider ca e bine sa ai un frate sau o sora deoarece asa cum sunt convinsa ca au raspuns si ceilalti, poti impartii bucuriile sau supararile cu ei. De asemenea, le poti spune ce te procupa, sa discutati si sau doar sa va ajutati reciproc la teme. O sora sau un frate este cel mai sincer prieten si nimic nu se compara cu acea conexiune.

  5. De ce e bine sa ai un frate? In afara de stresul care vine la pachet, respectiv calcatul camasilor, spalatul vaselor, etc, sa stii ca ai pe cine te baza, ca ai cui sa ii ceri ajutorul, ca intotdeauna ,,ochii de catelus” si un ,,te roggg” iti vor aduce lucrul pe care ti-l doresti, ca ai pe cine sa intrebi ,,cum a fost la serviciu?” sau ca ai din pachetul cui sa mai furi cate o tigara 🙂 e unic! cleo_ryky79@yahoo.com

  6. Inca de cand am inceput sa constientizez anumite lucruri, mi-am dorit un frate sau o sora. Imi imaginam ca daca va fi baietel il voi transforma in papusica mea, iar daca va fi fetita ne vom impleti cositele una celeilalte. Dupa 4 ani de entuziasm despre cum va fi daca, a venit si fratiorul mult asteptat. Insa nu a fost nici pe departe asa cum mi-am imaginat. Toata lumea il idolatriza, iar asta ma enerva la culme. Nu mai eram eu in centrul atentiei. Intr-adevar, devenise o papusica, insa nu a mea, ci a familiei. Pe masura ce crestea el, se inmulteau si certurile dintre noi. Insa, de cand a ramas singur acasa, relatia noastra s-a aprofundat. A mai crescut si el, s-a maturizat, iar acum, daca nu vorbim intr-o zi la telefon, ne ingijoram unul pentru celalalt. Deci, eu iti spun ca un frate poate fi obositor si enervant, insa e linistitor sa stii ca ai unul.

  7. Eu sunt singura la parinti. Cand eram mai mica traiam foarte mult in propriul meu cap si erau momente cand imi imaginam ca am o sora. Cum ai mei lucrau amandoi, ma lasau sa fac ce imi venea mie prin casa, dar eu nu ma plictiseam niciodata pentru ca eram cu sora mea imaginara. In mintea mea eu eram sora cea mare si inteleapta si sora-mea mereu imi dadea batai de cap. Ii pusesem si nume, dar nu mai tin minte cum ii ziceam. Stiam ca nu e reala, adica n-am „vazut-o” pe bune niciodata:))) In fine, azi vreau un frate, nu mai vreau o sora. Si eu sa fiu sora cea mica. Banuiesc ca simt nevoia sa stiu ca exista cineva pe care sa ma pot baza no matter what si de care sa nu pot scapa (cand ma enerveaza) blocandu-l pe facebook.

Lasă un răspuns

