Ce-am facut cu trei cani de cafea

De obicei, o cantitate atat de mare de cafea o beau in sesiune. Uneori depasesc cantitatea si beau la ore tarzii din noapte, chiar daca deja nu isi mai face efectul deloc. Astazi, insa, se anunta o zi plina, asa ca pana in ora 14, eu bausem deja trei cani de cafea, ca sa fac fata celor ce urmau.

Adriana Sandru cafea
Poza e mai veche. Cana cu care beau cafea acasa este de 4 ori mai mari decat ceasca din poza asta.

M-am trezit de dimineata si primul lucru pe care l-am facut, dupa ce am baut prima cana de cafea a fost sa pun masina de spalat la treaba, pentru prima tura de rufe.

A doua cana de cafea m-a facut sa castig doua turnee de tenis

Dupa ce am dat gata a doua cana de cafea, am hotarat ca trebuie sa imi respect promisiunea facuta LUI aseara si sa gatesc mazare cu muschiulet de porc (reteta aici). Nu stiu ce a fost in capul meu cand i-am promis asta, pentru ca dintre toate felurile de mancare pe care le pregatesc, mazarea nu imi iese deloc, sau foarte rar reusesc sa o fac mai mult decat comestibila.

Mazare cu muschiulet de porc.
Mazare cu muschiulet de porc

In timp ce mazarea se facea, pe foc si in timp ce dadeam gata a treia cana de cafea, am castigat doua turnee de tenis: US Grand Slam si Shanghai 1000, si am mai pus masina de spalat la treaba pentru inca o tura de rufe.

tenis 3d pe telefon
Captura ecran Sony Xperia M2 Aqua

Pentru ca mi-a mai ramas niste energie, dupa toate aceste activitati, ma pregatesc sa plec la premiera filmului „Ispita” („The loft”), despre care insa voi scrie maine, pentru ca mi-ar mai trebui o cana de cafea ca sa scriu si cred cu tarie ca trei cani sunt mai mult decat suficiente pentru o zi. 

Sunt singura care abuzeaza in halul asta de cafea? As vrea sa beau mai putina cafea sau sa o inlocuiesc cu altceva. Ce imi recomandati pentru a avea energie intreaga zi?

9 gânduri despre “Ce-am facut cu trei cani de cafea

  1. Adriana, încearcă ceaiul verde (sau pe cel negru) . O cana dintr-un astfel de ceai conține exact atâta cofeina cat găsești intr-o jumatate de cana de cafea.
    Eu asa fac ! 😀 In plus, nici nu iti dai seama ce minuni face sănătății tale.

  2. Din moment ce din articolul tău sugerezi că ai nevoie de cafea pentru energie, cea decofeinizată nu cred că te-ar ajuta prea mult, iar ceaiul negru e foarte bun, mai ales cu puțin lapte. Spor! 😀

Lasă un răspuns

